Katarzyna Trinczek Kontakt: 502 040 851 , e-mail : kasia_tri@interia.pl
Jesteśmy młodą, rozwijającą się firmą, która stawia sobie za cel profesjonalną oraz rzetelną obsługę kontrolną i kadrowo- płacową oraz księgową swoich klientów po najbardziej konkurencyjnych cenach w oparciu o bogate doświadczenie pracowników.
Pozwala nam ono w sposób profesjonalny reprezentować naszych klientów we wszelkiego rodzaju postępowaniach i
sprawach urzędowych.
Współpraca z naszymi klientami opiera się na poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, gwarantujących wysoką jakość
świadczonych usług.
Sposób prowadzenia księgowości, audytu oraz innych usług dostosowujemy indywidualnie do potrzeb każdego klienta.
Pracujemy na najnowszych, wciąż aktualizowanych programach komputerowych, zarówno finansowo- księgowych
jak i kadrowo płacowych (możliwa także współpraca na miejscu u klienta).
Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia profesjonalnie dobrana kadra pracownicza, posiadająca doświadczenie w kraju i za granicą, korzystająca z możliwości jakie stwarza firma stałego dostępu do najnowszych publikacji oraz specjalistycznych serwisów informacyjnych.
Stale podnosimy swoje kwalifikacje o międzynarodowy certyfikat ACCA (fully qualified Accountant), CIA (Certified Internal Auditor-w trakcie), certyfikat audytora i Kontrolera Wewnętrznego w Polsce i New Jersey (CICA) oraz różnego rodzaju szkolenia.
Ponosimy pełną odpowiedzialność za jakość naszych usług.
Świadczymy usługi w zakresie:
*audyt wewnętrzny, raporty na potrzeby firmy, analizy, budżety, prognozy itp
* kontrola ksiąg rachunkowych , wewnętrznych procedur,
* system naprawczy po kontroli,
* pełnej obsługi płacowej i ZUS
* wyprowadzania zaległości (w Urzędzie Skarbowym, na kontach składkowych w ZUS i OFE) oraz wewnętrznego controllingu.
Oferujemy możliwość dojazdu do klienta po odbiór dokumentów oraz pracę na miejscu u klienta.
W ramach prowadzenia bieżącej kontroli oferujemy:
* kontrolę zapisów w księgach, kontrole stosowania procedur w firmach, wdrażanie nowych, doradztwo w sprawach proceduralnych, operacyjnych;
* analizy finansowe, program naprawczy, pomoc w realizacji, kontrolę funkcjonowania po wdrożeniu;
* kontrolę kosztów, przychodów i plan oszczędności,
* prognozy, budżety i analizę odchyleń
W ramach obsługi płacowej wykonujemy:
* kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, doradztwo i pomoc przy tworzeniu regulaminów: pracy, wynagradzania,
* sporządzamy umowy o pracę, zlecenia, dzieła na podstawie uzyskanych informacji, listy płac, rachunki do umów cywilnoprawnych.
* prowadzimy dokumentację rejestracyjną pracowników i zleceniobiorców (ZUS), imienne karty przychodów pracownika,
* prowadzimy ewidencje świadczeń socjalnych, ewidencje świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego,
* sporządzamy dokumentacje obrachunkowe do list płac (deklaracje na potrzeby ZUS, deklaracje dla potrzeb urzędów skarbowych) .
* sporządzamy zeznania roczne pracowników, zaświadczenia o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników (na żądanie).
ZAPEWNIAMY PEŁNY PROFESJONALIZM I ZACHOWANIE TAJEMNICY SŁUZBOWEJ.
CENNIK jest dostosowywany indywidualnie dla każdego klienta w zależności od prowadzonej działalności i ilości posiadanych dokumentów.
W pierwszym roku współpracy – 30% zniżki dla każdego nowego klienta !!!
Za polecenie usług nowemu klientowi – zniżka na kolejny rok!
Biuro rachunkowe, Doradca podatkowy, Doradca finansowy, Outsourcing pracowników, Porady księgowe, Firma konsultingowa
Śląskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Powiązane produkty i usługi: Księgowość, Rzeczoznawca budowlany, Factoring, Księgowość Gliwice, Biuro rachunkowe Gliwice, Rzeczoznawca budowlany Gliwice, Factoring Gliwice, Audyt, Controlling, Doradztwo, Kadry, Płace
Jesteśmy młodą, rozwijającą się firmą, która stawia sobie za cel profesjonalną oraz rzetelną obsługę kontrolną i kadrowo- płacową oraz księgową swoich klientów po najbardziej konkurencyjnych cenach w oparciu o bogate doświadczenie pracowników. Pozwala nam ono w sposób profesjonalny...
Nazwa firmy | AUDYT, CONTROLLING I DORADZTWO KATARZYNA TRINCZEK-KETLIŃSKA |
Imię (pierwsze) | KATARZYNA |
Drugie imię | ANNA |
Nazwisko | TRINCZEK-KETLIŃSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-10-01 |
NIP | 6312128440 |
Regon | 241379346 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Gliwice |
Gmina | Gliwice |
Miejscowość | Gliwice |
Kod pocztowy | 44100 |
Poczta | Gliwice |
Ulica | ul. Aleksandra Gierymskiego |
Numer nieruchomości | 60 |
Numer lokalu | 5 |
kasia_tri@interia.pl |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2013-09-12 |
Data powstania | 2013-09-10 |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-10-01 |
Data zawieszenia działalności | 2020-08-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
9604Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ |
9313Z | DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE KONDYCJI FIZYCZNEJ |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
Regon | Nazwa | Adres |
24137934600038 | Solarium Toskania | ul.Nowy Świat Gliwice ŚLĄSKIE Gliwice |
24137934600045 | AUDYT, CONTROLLING I DORADZTWO KATARZYNA TRINCZEK-KETLIŃSKA | ul.Mikołaja Kopernika Gliwice ŚLĄSKIE Gliwice |
24137934600052 | STREFA ODCHUDZANIA "TOSKANIA" VACU ACTIV | ul.Wincentego Witosa Knurów ŚLĄSKIE gliwicki |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.