Archivia

Archivia

 
Łódź, Łódzkie
5.0/5
(1 opinia)

O nas

FIRMA

Nasza spółka powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynkowe w zakresie świadczenia usług zarządzania dokumentacją. W 2011 roku zdecydowaliśmy się na przedsięwzięcie pod nazwą Archivia tak, aby móc się podzielić naszą wiedzą i doświadczeniem i jednocześnie zaoferować Państwu najwyższej jakości usługi z zakresu archiwistyki.

Przez cały okres funkcjonowania poszerzaliśmy naszą ofertę, rozwijaliśmy infrastrukturę, a także wzbogacaliśmy doświadczenie tak, aby dążyć do naszego celu jakim jest bycie innowacyjnym liderem rynku usług archiwistycznych w Polsce, do którego pod względem jakości oraz podejścia do Klienta starają się równać konkurenci.

Dziś możemy powiedzieć, że również dzięki zaufaniu wielu naszych Klientów jesteśmy w stanie zaproponować wszelkie możliwe rozwiązania w zakresie zarządzania dokumentacją i posiadamy możliwie najszerszą ofertę usług archiwistycznych dostępnych na naszym rynku.

LUDZIE

Wszyscy zatrudnieni w firmie Archivia posiadają prawem wymagane wykształcenie określone Rozporządzeniem Ministra Kultury jako specjalistyczne w zakresie archiwistyki.

Wskazane w rozporządzeniu wymogi traktujemy jako niezbędne minimum wiedzy i doświadczenia jakim muszą dysponować nasi pracownicy i dlatego u nas w firmie ludzie oprócz wiedzy i doświadczenia w dziedzinie archiwistyki legitymują się również wykształceniem historycznym, prawniczym czy informatycznym.

Doświadczenie zdobywaliśmy pracując w archiwach czy składnicach akt jednostek zarówno prywatnych jak i państwowych i samorządowych, pracowaliśmy również w archiwach państwowych zarówno terenowych jak i tych na szczeblu centralnym.

Nasi pracownicy posiadają również na swoim koncie publikacje naukowe czy opracowane zespoły archiwalne zatwierdzone przez komisję metodyczną. Dodatkowo zawsze staramy się podchodzić indywidualnie do każdego Klienta odpowiadając na Jego potrzeby w zakresie zarządzania dokumentacją, dlatego mogą mieć Państwo pewność, że nawet w sytuacji, gdy nie znaleźliście Państwo w naszej ofercie usługi Wam odpowiadającej nasi specjaliści po zapoznaniu się z Państwa potrzebami dobiorą i zaoferują satysfakcjonujące rozwiązania.

OFERTA

Obecnie możemy się pochwalić możliwie szeroką ofertą usług archiwistycznych dostępnych na polskim rynku. Posiadamy rozwiązania w dziedzinie zarządzania dokumentacją odpowiadające na potrzeby zarówno jednostek prywatnych jak i państwowych i samorządowych.

Dodatkowo w naszej ofercie znajduje się szeroki asortyment materiałów archiwizacyjnych, akcesoriów do archiwizacji oraz wyposażenia archiwów i składnic akt. Dzięki temu, że sami działamy na rynku archiwistycznym, jesteśmy w stanie na podstawie własnych doświadczeń dobrać i polecić Państwu artykuły najwyższej jakości.

Równocześnie jako jedni z pierwszych w Polsce zaproponowaliśmy świadczenie usług historycznych, które obejmują prowadzenie kwerend oraz wyszukiwanie dokumentów w archiwach na potrzeby na przykład tworzenia drzewa genealogicznego czy ustalenia stanu prawnego nieruchomości.

Dziś możemy powiedzieć, że usługi te również cieszą się dużą popularnością w naszym kraju i de facto udało nam się odkryć nową gałąź rynku usług. Oczywiście niemożliwym jest dokładne opisanie oferowanych przez nas usług w kilku zdaniach, toteż serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.

SKŁADNICA I ZAPLECZE TECHNOLOGICZNE

Posiadamy niezbędną infrastrukturę do świadczenia wszystkich usług wyszczególnionych w naszej ofercie. Działalność prowadzimy na podstawie wszelkich uzyskanych uprawnień niezbędnych do wykonywania usług archiwistycznych.

Nasza infrastruktura regularnie jest kontrolowana przez przedstawiciela stosownych władz samorządowych pod kątem właściwych warunków zabezpieczenia dokumentacji - ostatnia kontrola odbyła się w 2017 roku.

Na nasze zaplecze składają się składnica akt służąca przechowywaniu dokumentacji wraz z całokształtem zabezpieczeń służących utrzymaniu stosownych warunków (takich jak temperatura, wilgotność, poziom natężenia światła) dla dokumentów, oraz zabezpieczających dokumentację przed nieuprawnionym dostępem osób niepowołanych.

Dysponujemy również niszczarnią z wysokowydajnymi niszczarkami przemysłowymi oraz infrastrukturą służącą szybkiemu skanowaniu powierzonych dokumentów w wysokiej rozdzielczości.

KLIENCI

W czasie naszej działalności świadczyliśmy usługi dla blisko 1500 podmiotów, byli wśród nich zarówno Klienci z Polski jak i z zagranicy. Pracowaliśmy dla jednostek samorządowych i państwowych tworząc i wdrażając rozwiązania spełniające rygorystyczne wymogi w zakresie postępowania z dokumentacją w tego typu podmiotach.

Wśród naszych Klientów są również przedsiębiorstwa prywatne, którym pomagaliśmy rozwiązać problemy związane z narastającym zasobem dokumentacji firmowej. Posiadamy również doświadczenie w zakresie przechowywania i obsługi dokumentacji podmiotów zlikwidowanych.

Pracowaliśmy także dla archiwów państwowych, w tym również na szczeblu centralnym. Wreszcie świadczyliśmy usługi dla osób prywatnych jak i kancelarii prawnych poszukujących dokumentów historycznych.

Dziś możemy powiedzieć, że działaliśmy praktycznie na każdym segmencie rynku usług archiwistycznych i historycznych i jesteśmy przygotowani do świadczenia usług różnego rodzaju podmiotom.

Serdecznie zapraszamy do dołączenia do licznego grona naszych Klientów.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.

Opinie

5.0  / 5 (1 opinia)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 7 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Wysyłka i archiwizacja dokumentów
Magazynowanie dokumentów
Archiwizacja dokumentów
Niszczenie dokumentów
Usługi dla firmy, biura
Magazynowanie i przechowywanie
Usługi IT
Archiwizacja danych
Usługi inne
Inne usługi

O Firmie

Adres
Ulica
Rojna 48/81
Kod pocztowy
91-134
Miasto
Łódź
NIP
947-197-50-42
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Pomorskie, Wielkopolskie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Zachodniopomorskie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Podlaskie, Dolnośląskie, Lubuskie, Lubelskie, Opolskie, Łódzkie, Podkarpackie, Mazowieckie, Austria, Czechy, Francja, Hiszpania, Holandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
ARCHIVIA USŁUGI ARCHIWISTYCZNE I HISTORYCZNE JAKUB LUTOSŁAWSKI, MICHAŁ ŁAKOMIEC SPÓŁKA JAWNA
Data rozpoczęcia działalności
2011-04-04
NIP
9471975042
Regon
101027239
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŁÓDZKIE
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Bałuty
Miejscowość
Łódź
Kod pocztowy
91134
Poczta
Łódź
Ulica
ul. Rojna
Numer nieruchomości
48
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
Przeważające PKD
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: