Jesteśmy biurem rachunkowym.
Posiadamy Certyfikat Księgowy od Ministerstwa Finansów.
W skład naszej kadry wchodzą absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Politechniki Poznańskiej.
Jak na biuro rachunkowe przystało księgujemy przychody i koszty, wyliczamy podatki, przygotowujemy listy płac, wysyłamy deklaracje do ZUS i US, sporządzamy bilans, rachunek zysków i strat.
Ale to przecież robią wszystkie biura...…..
My dla naszych Klientów robimy znacznie więcej.
Każdy Klient jest przez nas traktowany indywidualnie.
Dla każdego Klienta przygotowujemy plan kont "szyty na miarę", dostosowany do potrzeb Jego przedsiębiorstwa.
Każdy Klient otrzymuje od nas comiesięczny raport. Dzięki tym raportom Klienci posiadają bieżące informacje na temat funkcjonowania swojego przedsiębiorstwa. Widzą jak rozkładają się Ich koszty i przychody. Pomagamy Klientom w wyciąganiu wniosków z tych raportów.
W przypadku firm handlowych, przygotowujemy zestawienia dokumentów magazynowych, co pomaga w ustaleniu comiesięcznych stanów magazynowych.
W przypadku firm budowlanych, przygotowujemy zestawienia przychodów i kosztów do poszczególnych zleceń, co pomaga w wyliczeniu rentowności danych budów.
W przypadku firm transportowych, przygotowujemy zestawienia przychodów i kosztów związanych z konkretnymi środkami transportu.
W przypadku firm produkcyjnych, przygotowujemy zestawienia przychodów i kosztów do poszczególnych działów produkcji.
Pomagamy również przy wypełnianiu wniosku o kredyt czy leasing.
Jesteśmy pośrednikami w kontakcie z pracownikami banków czy firm leasingowych, aby wnioski były zawsze wypełnione prawidłowo i rzetelnie.
Pilnujemy terminów badań lekarskich pracowników i szkoleń BHP.
Pomagamy przy zatrudnianiu obcokrajowców.
Jesteśmy pośrednikiem w kontaktach z ZUS i US.
Gdy jest to potrzebne, weryfikujemy obieg dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa.
Pomagamy przygotować odpowiedzi na pisma z urzędów.
Wykonujemy za Klienta sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego.
Współpracujemy z biegłym rewidentem i bierzemy czynny udział w badaniu sprawozdania finansowego.
Uczestniczymy w przygotowaniu planu przekształcenia formy prawnej przedsiębiorstwa.
Jesteśmy zawsze na bieżąco ze zmianami przepisów a nasi Klienci są o nich informowani zarówno poprzez informację mailową, jak i poprzez informację na naszej stronie na Facebooku.
Każdy z naszych Klientów otrzymuje swojego opiekuna, czyli osobę, która pozostaje z Nim w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym, odpowiada na wszelkie pytania i wątpliwości. W razie wątpliwości organizujemy spotkania lub wideokonferencje.
Posiadamy doświadczenie w obsłudze księgowo - kadrowej przedsiębiorstw z branży:
- handlowej,
- budowlanej,
- transportowej,
- produkcyjnej,
- usługowej,
- rolniczej,
- medycznej,
- gastronomicznej,
- prywatnych placówek oświatowych,
- fundacji, stowarzyszeń, klubów sportowych i wspólnot mieszkaniowych.
Jesteśmy dyspozycyjni i gotowi do nowych wyzwań.
Serdecznie zapraszamy, skontaktuj się z nami.
Lubuskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca podatkowy, Doradztwo finansowe, Faktoring, Kredyt, Kredyt dla firm Chodzież, Księgowy Chodzież
Nazwa firmy | APEIRON KSIĘGOWOŚĆ CHODZIEŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-01-15 |
NIP | 7811876416 |
Regon | 302002850 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Stare Miasto |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 61894 |
Poczta | Poznań |
Ulica | pl. Władysława Andersa |
Numer nieruchomości | 7 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-01-05 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2012-01-05 |
Data powstania | 2011-12-30 |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-01-15 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Profesjonalne podejście do Klienta. Bardzo sprawna współpraca. Polecam.