O nas
Firma AMERO TAX CARE (ATC) jest częścią grupy kapitałowej AMERO, w skład której wchodzą spółki SOLID ROCK, AMERO B2B oraz AMERO LEASE. Grupa AMERO od 2 lat prężnie rozwija się na polskim rynku w zakresie obsługi finansowej klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Działamy już w 7 miastach tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Płocku, Opolu i w Zielonej Górze. W 2011 roku otworzymy oddziały w kolejnych 12 miastach Polski.
Istotą projektu ATC jest konsolidacja rynku usług księgowych w Polsce oraz stworzenie oferty szerokiego portfela produktów finansowych. Te działania mają na celu znaczące usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz szybką i skuteczną reakcję na różnorodne potrzeby Klientów. ATC kompleksowo realizuje potrzeby mikro, małych i średnich przedsiębiorstw świadcząc usługi rachunkowe, mając na uwadze ich rozwój, wygodę i bezpieczeństwo.
Z pomocą Amero Tax Care poprowadzisz swoją firmę w sposób łatwiejszy i bardziej przejrzysty. Współpraca z nami pozwala skoncentrować się na budowie i rozwoju własnego biznesu. Regularnie systematyzujemy i rekonstruujemy nasze doświadczenia, aby w optymalny sposób pomagać podczas pierwszego i każdego kolejnego etapu rozwoju przedsiębiorstwa. Celem Amero Tax Care nie jest podążanie za rynkiem lecz wyznaczanie nowych trendów. Właśnie dlatego stworzyliśmy grupę Osobistych Doradców Firmy (ODF). Kontakt z ODF to możliwość uzyskania pomocy w zakresie prowadzonej księgowości oraz dostęp do całego portfela usług Grupy Amero.
Oferta ATC skierowana dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w ramach podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów to przede wszystkim: Bezpieczeństwo - licencjonowani księgowi (licencja Ministerstwa Finansów) oraz OC firmy ATC. Oszczędność - preferencyjne warunki współpracy, dostęp do szerokiego wachlarza produktów „pod jednym dachem".
Terminowość - zasada kontaktu 24h w przypadku korzystania z usług ODF.
Wygoda - korzystanie z maila technicznego daje możliwości wglądu do prowadzonych rozliczeń; w opcji zautomatyzowane przelewy do ZUS, Urzędu Skarbowego oraz innych podmiotów. Gwarancja - gwarantujemy, że przez kolejne 36 miesięcy cena zawarta w umowie nie wzrośnie więcej niż o wartość wskaźnika inflacji GUS.
Spokój - z ATC skoncentrujesz się na budowaniu swojego biznesu. Resztę „wrzuć nam na głowę..."
Istotą projektu ATC jest konsolidacja rynku usług księgowych w Polsce oraz stworzenie oferty szerokiego portfela produktów finansowych. Te działania mają na celu znaczące usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz szybką i skuteczną reakcję na różnorodne potrzeby Klientów. ATC kompleksowo realizuje potrzeby mikro, małych i średnich przedsiębiorstw świadcząc usługi rachunkowe, mając na uwadze ich rozwój, wygodę i bezpieczeństwo.
Z pomocą Amero Tax Care poprowadzisz swoją firmę w sposób łatwiejszy i bardziej przejrzysty. Współpraca z nami pozwala skoncentrować się na budowie i rozwoju własnego biznesu. Regularnie systematyzujemy i rekonstruujemy nasze doświadczenia, aby w optymalny sposób pomagać podczas pierwszego i każdego kolejnego etapu rozwoju przedsiębiorstwa. Celem Amero Tax Care nie jest podążanie za rynkiem lecz wyznaczanie nowych trendów. Właśnie dlatego stworzyliśmy grupę Osobistych Doradców Firmy (ODF). Kontakt z ODF to możliwość uzyskania pomocy w zakresie prowadzonej księgowości oraz dostęp do całego portfela usług Grupy Amero.
Oferta ATC skierowana dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w ramach podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów to przede wszystkim: Bezpieczeństwo - licencjonowani księgowi (licencja Ministerstwa Finansów) oraz OC firmy ATC. Oszczędność - preferencyjne warunki współpracy, dostęp do szerokiego wachlarza produktów „pod jednym dachem".
Terminowość - zasada kontaktu 24h w przypadku korzystania z usług ODF.
Wygoda - korzystanie z maila technicznego daje możliwości wglądu do prowadzonych rozliczeń; w opcji zautomatyzowane przelewy do ZUS, Urzędu Skarbowego oraz innych podmiotów. Gwarancja - gwarantujemy, że przez kolejne 36 miesięcy cena zawarta w umowie nie wzrośnie więcej niż o wartość wskaźnika inflacji GUS.
Spokój - z ATC skoncentrujesz się na budowaniu swojego biznesu. Resztę „wrzuć nam na głowę..."
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Finanse inne
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Doradca kredytowy, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Skup długów Warszawa, Windykacja Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Słomińskiego 15/510 AKod pocztowy
00-195Miasto
WarszawaNIP
5252475811Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
AMERO TAX CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2010-03-05
NIP
5252475811
Regon
142330902
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
00195
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Zygmunta Słomińskiego
Numer nieruchomości
15
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
Przeważające PKD
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7010Z
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7830Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ