Zobacz wszystkie (6)
O nas
Działamy w branży od 2016 roku. Naszą specjalnością są szkolenia z komunikacji interpersonalnej, warsztaty rozwijające umiejętności społeczne, trening mowy ciała i mikroekspresji mimicznych oraz konsultacje i doradztwo biznesowe na terenie całej Polski.
Celem naszych działań jest pomoc klientom indywidualnym oraz firmom w świadomym budowaniu pozytywnego wizerunku oraz tworzenie trwałych i efektywnych zespołów pracowników. Dzięki współpracy, kontakty naszych klientów z ich współpracownikami i partnerami biznesowymi cechuje szacunek i wyższy poziom komunikacji. Podczas szkoleń i konsultacji rozwijamy inteligencję emocjonalną oraz związane z nią kompetencje miękkie. Uczymy prawidłowego rozpoznawania emocji i wykorzystywania ich w prowadzeniu biznesu. Pomagamy w funkcjonowaniu firmy w sytuacjach konfliktu i kryzysu.
WSPÓŁPRACA
Zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z: menadżerami, kierownikami, dyrektorami, właścicielami firm.
SZKOLENIA I WARSZTATY dostosowujemy do branży, specjalizacji oraz pracowników. Głównym celem jest zwiększenie efektywności i współpracy oraz stworzenie zintegrowanego zespołu, który realizuje postawione mu cele.
POMAGAMY FIRMOM, KTÓRE STAWIAJĄ NA INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W PROWADZENIU BIZNESU I ROZWÓJ KOMPETENCJI MIĘKKICH KADRY I PRACOWNIKÓW.
Celem naszych działań jest pomoc klientom indywidualnym oraz firmom w świadomym budowaniu pozytywnego wizerunku oraz tworzenie trwałych i efektywnych zespołów pracowników. Dzięki współpracy, kontakty naszych klientów z ich współpracownikami i partnerami biznesowymi cechuje szacunek i wyższy poziom komunikacji. Podczas szkoleń i konsultacji rozwijamy inteligencję emocjonalną oraz związane z nią kompetencje miękkie. Uczymy prawidłowego rozpoznawania emocji i wykorzystywania ich w prowadzeniu biznesu. Pomagamy w funkcjonowaniu firmy w sytuacjach konfliktu i kryzysu.
WSPÓŁPRACA
Zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z: menadżerami, kierownikami, dyrektorami, właścicielami firm.
SZKOLENIA I WARSZTATY dostosowujemy do branży, specjalizacji oraz pracowników. Głównym celem jest zwiększenie efektywności i współpracy oraz stworzenie zintegrowanego zespołu, który realizuje postawione mu cele.
POMAGAMY FIRMOM, KTÓRE STAWIAJĄ NA INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W PROWADZENIU BIZNESU I ROZWÓJ KOMPETENCJI MIĘKKICH KADRY I PRACOWNIKÓW.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 7 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Doskonalenie zawodowe
345581
markValuePositive
Katarzyna
L
2019-08-30 12:32:53.852373
2900869
Szukam firmy szkoleniowej, Rawicz
false
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Szkolenia z kompetencji społecznych
Polska
- Łódź
1000.00 zł
Szkolenia i warsztaty rozwijające kompetencje osobiste i społeczne, podnoszące poziom inteligencji emocjonalnej oraz odporność na stres. Wypracowanie zachowań w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.
Tematyka:
Asertywność
Komunikacja interpersonalna
Mowa ciała
Inteligencja emocjonalna - praktyczne zastosowania
Motywacja
Odporność na stres
...
Zarządzanie emocjami
...
Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji pracowników
Dolnośląskie
- Wrocław
1100.00 zł
Chcesz trafnie ocenić wiarygodność kandydata do pracy? Stworzyć właściwy profil osobowościowy? Uniknąć kosztownych pomyłek związanych z zatrudnieniem niewłaściwej osoby?
Możesz to zrobić, dzięki unikalnej wiedzy, która pozwala na wykrywanie niespójności i kłamstwa. Masz kilka możliwości.
Możesz:
- wyposażyć swój zespół HR, menadżerów, trenerów w... umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i obserwacji w celu wykrycia nieszczerości, poprzez udział
w szkoleniu
LUB
- jako właściciel firmy, zlecić nam przeprowadzenie procesy rekrutacyjnego i stworzenie profilu osobowościowego kandydata do pracy
LUB
- pozostać przy obecnych narzędziach wykorzystywanych przez Twój zespół i menadżerów.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
• Umiejętność prowadzenia rozmowy i zadawania właściwych pytań.
• Zdobycie wiedzy dotyczącej interpretacji zachowań kandydata podczas rozmowy pod kątem kłamstwa.
• Obserwacja i rozpoznanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych świadczących o nieszczerości.
• Zdobycie wiedzy dotyczącej typologii kłamców, słownictwa i zachowania wykorzystywanego podczas rozmowy oraz w trakcie assessment center.
PROGRAM SZKOLENIA:
Szkolenie obejmuje wiedzę z zakresu rozpoznawania kłamstwa w procesie rekrutacji i selekcji pracowników:
• Analiza wizerunku kandydata.
• Analiza zachowania kandydata podczas rozmowy, obserwacja spójności mowy ciała.
• Analiza tonu głosu kandydata.
• Nauka zadawania właściwych pytań i umiejętnego prowadzenia rozmowy.
• Nauka tworzenia zadań do assesment center, które pozwolą wychwycić nieszczerość i określić cechy charakteru kandydata.
• Tworzenie profilu osobowościowego kandydata.
• Nauka obserwacji twarzy i mikroekspresji mimicznych.
Efektywna komunikacja w zespole
Dolnośląskie
- Wrocław
1000.00 zł
CELE SZKOLENIA/KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach zawodowych.
Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji i zwiększenie efektywności zespołu.
Umiejętność stosowania odpowiednich wzorców komunikacji podczas rozmowy.
Umiejętność odczytywania komunikatów pozawerbalnych.
Świadoma i lepsza kom...unikacja w sytuacjach konfliktowych.
Umiejętność kontrolowania emocji w sytuacjach trudnych.
Rozpoznawanie zachowań manipulacyjnych.
Jasna i czytelna komunikacja.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Efektywna komunikacja – kanały komunikowania się
• Poziomy komunikacji społecznej.
• Bariery komunikacyjne w relacji z klientem i współpracownikiem.
• Trening umiejętności uważnego słuchania.
• Techniki argumentacji i perswazji.
• Budowanie wiarygodności i własnej kompetencji.
• Wzmacnianie pewności siebie i poczucia wartości.
• Typy osobowości a style komunikacji.
• Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych.
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu relacji
• Efekt pierwszego wrażenia.
• Mowa ciała budująca wiarygodność, zaufanie i sympatię.
• Znaczenie gestów i komunikatów pozawerbalnych.
• Trening odczytywania mowy ciała rozmówcy.
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów.
• Spójność postawy, gestów oraz komunikatów.
• Rozpoznawanie ukrytych intencji w wypowiedziach rozmówcy.
• Konstruktywna krytyka – rodzaje stosowanych komunikatów.
• Komunikacja interpersonalna – ćwiczenia dotyczące aktywnego słuchania, współpracy w zespole, komunikacji werbalnej.
3. Rozpoznawanie zachowań i komunikatów manipulacyjnych
• Omówienie technik manipulacji.
• Przykłady typowych zachowań manipulatora.
• Ćwiczenia w rozpoznawaniu manipulacji .
• Radzenie sobie z manipulacją poprzez wykorzystanie inteligencji emocjonalnej.
4. Sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w kontaktach międzyludzkich
• Inteligencja emocjonalna jako pomoc w radzeniu sobie ze stresem.
• Sposoby reagowania na negatywne emocje u rozmówcy.
• Techniki rozładowywania napięcia nerwowego w trudnych sytuacjach.
• Postępowanie w trudnych i nieprzyjemnych sytuacjach.
• Sposoby na samoregulację emocjonalną – poznanie technik opanowywania emocji tu i teraz.
• Techniki radzenia sobie z wrogością.
• Kontrolowanie emocji (wpływ myśli na nasze nastawienie i emocje).
METODY SZKOLENIOWE:
• Wykład interaktywny
• Odgrywanie ról
• Testy psychologiczne
• Ćwiczenia
• Indywidualne doradztwo
• Dyskusje
• Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia
Grupa docelowa
Usługa szkoleniowa skierowana jest do osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w zespole oraz technik radzenia w sytuacjach stresowych.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Szkolenia E-learningowe
Inne szkolenia i kursy
Usługi dla firmy, biura
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Fundusze europejskie, Księgowość, Kursy programowania, Nauczyciele angielskiego Ostrów Wielkopolski, Szkolenia bhp Ostrów Wielkopolski, Szkoła językowa Ostrów Wielkopolski, Terapia uzależnień Ostrów Wielkopolski
O Firmie
Adres
Ulica
StrzeleckaKod pocztowy
63-400Miasto
Ostrów WielkopolskiNIP
514-023-55-10Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Warmińsko-mazurskie, Dolnośląskie, Świętokrzyskie, Pomorskie, Śląskie, Lubuskie, Podkarpackie, Mazowieckie, Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Łódzkie, Opolskie, Podlaskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Małopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Koncept Karolina Pilarczyk
Imię (pierwsze)
KAROLINA
Drugie imię
ELŻBIETA
Nazwisko
PILARCZYK
Data rozpoczęcia działalności
2017-03-20
NIP
5140235510
Regon
366824068
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
ostrowski
Gmina
Ostrów Wielkopolski
Miejscowość
Gorzyce Wielkie
Kod pocztowy
63410
Ulica
ul. Piaskowa
Numer nieruchomości
31
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
3312Z
NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN