Abramo Accounting
Branża TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) to nasza specjalność.
Obsługujemy zarówno spółki spedycyjne, firmy transportowe, jak i jednoosobowe działalności gospodarcze prowadzone przez spedytorów.
Atuty wyróżniające nas spośród konkurencji:
- potrafimy rozliczać czas pracy kierowców (kadry i płace),
- współpracujemy z doradcą podatkowym oraz radcą prawnym mającymi bogate doświadczenie w branży TSL,
- posiadamy gotowe rozwiązania podatkowe dla firm transportowych,
- przeszliśmy przez wszystkie możliwe przypadki losowe zachodzące w transporcie, takie jak: szkody komunikacyjne, kradzieże towaru, spalenie auta, śmierć kierowcy w czasie pracy, kradzieże benzyny na niestrzeżonych parkingach (unieruchomienie pojazdu) itd.
- jesteśmy w stanie bardzo szybko doradzić co w powyższych sytuacjach robić, żeby ponieść najmniejsze koszty, jak walczyć z ubezpieczycielem, jak skutecznie windykować należności itd.
Ponadto zatrudniamy jedynie takie osoby, które miały wcześniej doświadczenie w pracy w firmach z sektora TSL. Dzięki temu każdy nasz pracownik rozumie specyfikę branży oraz zna procesy wewnętrzne zachodzące w firmach transportowo – spedycyjnych.
Dla naszych klientów z branży TSL, w ramach usługi księgowo kadrowej, oferujemy comiesięczną analizę finansów firmy. Na życzenie możemy przeprowadzić bezpłatny audyt, aby określić w którym miejscu firma może poszukać oszczędności. Jesteśmy skłonni oddelegować pracownika na co tygodniowe wizyty w Państwa firmie, aby osobiście doglądać procesów księgowo – kadrowych.
Oprócz tego macie Państwo do dyspozycji indywidualnego opiekuna, który w kilka chwil będzie w stanie odpowiedzieć na dręczące pytania, bądź zorganizować pomoc w kryzysowych sytuacjach.
W zakresie usługi abonamentowej macie też do dyspozycji spotkanie z doradcą podatkowym oraz radcą prawnym – wszystko po to, by zabezpieczyć Waszą firmę przed niebezpieczeństwem oraz zoptymalizować rozwiązania podatkowe.
Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Kancelarie adwokackie, Kredyt, Kredyt konsolidacyjny, Nieruchomości, Pisanie wniosków unijnych Warszawa, Prawo gospodarcze Warszawa, Usługi księgowe Warszawa, Wirtualne biuro Warszawa
Nazwa firmy | ABRAMO ACCOUNTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-08-31 |
NIP | 5213938075 |
Regon | 389834815 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Mokotów |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 00716 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Bartycka |
Numer nieruchomości | 22A |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-09-03 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2021-09-03 |
Data powstania | 2021-08-31 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-08-31 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
W branży transprtowej nie znalazlem lepszych. Poza księgowością usprawnili mi kilka procesów w firmie. Polecam, świetny kontakt i dobra obsluga.