O nas
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Działamy w oparciu o najnowocześniejsze technologie, m.in. Hermes Vocalcom, systemy PDS, IVR, systemy rejestracji i archiwizacji, rozwiązania WFM (Workforce Management), rozwiązania WFO (Workforce Optimization), systemy DPA (Desktop and Process Analytics),które pozwalają wykonywać jednemu agentowi 150 połączeń dziennie przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa.
Realizujemy różnego rodzaju kampanie zarówno dla Klientów B2C jak i B2B: sprzedażowe, obsługowe, informacyjne oraz ankiety metodą CATI. Opracowujemy i wykorzystujemy nowe autorskie metody świadczenia usług, np. SATIS – stworzona przez naszych specjalistów metoda badania satysfakcji Klientów.
Specjalizujemy się w działaniach dla branży:
- Ubezpieczeń / usług finansowych (ING, AXA, COLONNADE, Allianz, Generali)
- Energetyki (Tauron, Polski Koks)
W naszych działaniach kierujemy się trzema podstawowymi zasadami. Indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i zadania oferując usługi dobrane do potrzeb. Dbamy o bezpieczeństwo danych, dlatego każde działanie zgodne jest z wytycznymi normy ISO 27001. Cenimy sobie współzawodnictwo, dlatego szanujemy konkurencję, która motywuje nas do udoskonalania naszych działań i naszej oferty.
Realizujemy różnego rodzaju kampanie zarówno dla Klientów B2C jak i B2B: sprzedażowe, obsługowe, informacyjne oraz ankiety metodą CATI. Opracowujemy i wykorzystujemy nowe autorskie metody świadczenia usług, np. SATIS – stworzona przez naszych specjalistów metoda badania satysfakcji Klientów.
Specjalizujemy się w działaniach dla branży:
- Ubezpieczeń / usług finansowych (ING, AXA, COLONNADE, Allianz, Generali)
- Energetyki (Tauron, Polski Koks)
W naszych działaniach kierujemy się trzema podstawowymi zasadami. Indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i zadania oferując usługi dobrane do potrzeb. Dbamy o bezpieczeństwo danych, dlatego każde działanie zgodne jest z wytycznymi normy ISO 27001. Cenimy sobie współzawodnictwo, dlatego szanujemy konkurencję, która motywuje nas do udoskonalania naszych działań i naszej oferty.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Firma it, Kredyt, Copywriter, Agencja reklamowa, Reklama internetowa Katowice, Ubezpieczenia grupowe Katowice
Kontakt
Adres
Ulica
Ścigały 10Kod pocztowy
40-208Miasto
KatowiceNIP
678-284-95-85Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
4EVERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2002-03-10
NIP
6782849585
Regon
356461136
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Kod pocztowy
40208
Poczta
Katowice
Ulica
ul. ks. Franciszka Ścigały
Numer nieruchomości
10
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
Przeważające PKD
6110Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)