O nas
► KIM JESTEŚMY?
360 LAB to zespół ludzi od lat związanych z branżą e-marketingu. Posiadamy bogate doświadczenie. Jesteśmy oficjalnym Partnerem Google, nasi specjaliści posiadają certyfikaty Google w zakresie reklamy online, zarówno w wyszukiwarce jak i reklamy na YouTube.
► CO ROBIMY?
Jeśli chcesz wypromować swoją firmę, produkty lub usługi w internecie i dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, a nie masz czasu nad tym myśleć albo słabo orientujesz się w temacie marketingu internetowego, poradzimy Ci, jakie działania będą najskuteczniejsze.
► JAK DZIAŁAMY?
Dla nas liczy się przede wszystkim skuteczność rozwiązań, które proponujemy naszym Klientom. Każde z nich dobieramy po zebraniu informacji o celach i oczekiwaniach Klienta, po zapoznaniu się z firmą, jej stroną internetową, produktami lub usługami oraz po analizie działań konkurencji.
☞ Zainteresowała Cię nasza oferta?
☞ Masz pytanie?
☞ Bądźmy w kontakcie!
► e-mail: kontakt@360lab.pl
► tel: +48
360 LAB to zespół ludzi od lat związanych z branżą e-marketingu. Posiadamy bogate doświadczenie. Jesteśmy oficjalnym Partnerem Google, nasi specjaliści posiadają certyfikaty Google w zakresie reklamy online, zarówno w wyszukiwarce jak i reklamy na YouTube.
► CO ROBIMY?
Jeśli chcesz wypromować swoją firmę, produkty lub usługi w internecie i dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, a nie masz czasu nad tym myśleć albo słabo orientujesz się w temacie marketingu internetowego, poradzimy Ci, jakie działania będą najskuteczniejsze.
► JAK DZIAŁAMY?
Dla nas liczy się przede wszystkim skuteczność rozwiązań, które proponujemy naszym Klientom. Każde z nich dobieramy po zebraniu informacji o celach i oczekiwaniach Klienta, po zapoznaniu się z firmą, jej stroną internetową, produktami lub usługami oraz po analizie działań konkurencji.
☞ Zainteresowała Cię nasza oferta?
☞ Masz pytanie?
☞ Bądźmy w kontakcie!
► e-mail: kontakt@360lab.pl
► tel: +48
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Prowadzenie profili firmowych w social media
Polska
Zapewniamy kompleksową obsługę profili firmowych w serwisach społecznościowych takich, jak Facebook, Google+, Twitter, YouTube, Pinterest, LinkedIn, NK, w tym:
► opracowanie strategii działań promocyjnych w zakresie social media marketingu,
► przygotowanie treści, administrowanie profilami i prowadzenie dialogu z internautami,
► wdrożenie ...i obsługa Aplikacji na Facebooku, w tym prowadzenie konkursów i akcji promocyjnych,
► audyty social media, czyli analiza wizerunku marki w mediach społecznościowych,
► monitoring działań w social media.
☞ Więcej o prowadzeniu profili firmowych w social media:
http://360lab.pl/oferta/social-media/
Analityka internetowa
Polska
Prowadzenie działań marketingowych w oderwaniu od analityki internetowej to już przeszłość. Analityka internetowa pozwala Ci na monitorowanie tego, co dzieje się na Twojej stronie internetowej oraz w jej otoczeniu. Dzięki analityce internetowej dowiesz się kto odwiedza Twoją stronę www, skąd przychodzi, ile czasu spędza na stronie, czego szuka, it...d. Dzięki tym informacjom możesz efektywniej planować działania marketingowe oraz rozwój swojej firmy.
Najlepszym narzędziem, służącym do analizy ruchu na stronie internetowej, jest Google Analytics, które oferuje bardzo zaawansowane możliwości analizy danych. Według firmy W3tech, badającej trendy technologiczne w Internecie, Google Analytics jest używany w ponad 79% stron, stosujących jakiekolwiek systemy mierzące. Google Analytics jest zatem niekwestionowanym liderem, jeżeli chodzi o technologię, a ponadto, biorąc pod uwagę, iż używa go 51% firm z listy Fortune 500, jest również niezastąpionym narzędziem w biznesie.
Zbieranie danych w Google Analytics odbywa się za pośrednictwem plików cookies oraz kodu mierzącego Google. Jest to na tą chwilę jeden z najdokładniejszych sposobów gromadzenia informacji na temat ruchu na witrynie.
W zależności od stopnia zaawansowania mamy dla Ciebie trzy rozwiązania.
Jeżeli nie stosujesz obecnie zaawansowanych rozwiązań z dziedziny analityki internetowej, mamy dla Ciebie Pakiet „Podstawowa Analityka Internetowa”.
Jeżeli posiadasz już konto Google Analytics, ale czujesz, że nie wykorzystujesz go w pełni lub potrzebujesz od razu rozbudowanych, zaawansowanych rozwiązań, mamy dla Ciebie pakiet „Zaawansowana Analityka Internetowa”.
Odpowiednia implementacja i konfiguracja Google Analytics to dopiero początek. Sedno skutecznej analityki internetowej tkwi w ciągłej analizie gromadzonych danych, wyciąganiu właściwych wniosków oraz optymalizacji prowadzonych działań, aby realizować jeszcze ambitniejsze cele. „Analityka Internetowa” to usługa dla wszystkich, którzy wybiegają wzrokiem w przyszłość i poważnie myślą o osiągnięciu długotrwałego sukcesu.
☞ Więcej informacji o analityce internetowej:
http://360lab.pl/oferta/analityka-internetowa/
Reklama na Facebooku
Polska
Facebook to ponad 10,8 mln Polaków, ponad 1 mld internautów na świecie oraz wiele różnych form reklamowania się.
Zasięg Facebooka ciągle rośnie – na urządzeniach mobilnych jest to już ponad 5,7 mln aktywnych użytkowników w Polsce! Ponad 3 mln z nich loguje się na FB codziennie.
Formatów reklamowych na FB jest wiele. Znamy je wszystkie oraz re...komendujemy przy poszczególnych kampaniach. Dobieramy odpowiednie formy reklamowe aby osiągnąć zamierzone cele kampanii, z których można wymienić trzy główne:
► pozyskanie w określonym budżecie jak największej ilości aktywnych i zaangażowanych fanów, wykorzystując kierowanie na odpowiednie kategorie zainteresowań,
► promowanie wpisów na Fanpage’u jako łatwy sposób na dotarcie do większej liczby osób za pomocą postów w aktualnościach. Promowanie postu zwiększa prawdopodobieństwo, że inne osoby zobaczą Twoją wiadomość w swoich aktualnościach, dowiedzą się o Twojej firmie, czy skorzystają ze zniżek lub wezmą udział w promocji,
► promowanie treści poza Facebookiem, takich jak witryny i sklepy internetowe.
Reklamy na Facebooku mogą pojawiać się w aktualnościach, w prawej kolumnie dowolnej strony serwisu i w wynikach wyszukiwania. Twoje reklamy i zdarzenia sponsorowane mogą również pojawiać się w aktualnościach w wersji dla komputerów i telefonów komórkowych.
☞ Więcej o reklamie na Facebooku:
http://360lab.pl/oferta/kampanie/facebook-kampanie-reklamowe/
GDN - Google Display Network
Polska
Reklamy graficzne (statyczne lub animowane), tekstowe lub wideo wyświetlane w sieci witryn należących do Portali Partnerskich Google – od największych portali typu gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, poprzez usługi Google tj. GMail czy YouTube), kończąc na mniejszych, tematycznych portalach. Obecny zasięg to ok 97% użytkowników internetu w Polsce.
L...inki sponsorowane reagują wyłącznie na wpisywaną frazę i wyświetlają powiązaną z nią odpowiednią reklamę. Natomiast reklamy tekstowe w GDN wyświetlają się w zależności od ustawionego kierowania – głównym kryterium dopasowania reklamy są preferencje internautów. Na podstawie historii odwiedzanych stron Google dopasowuje do danego internauty reklamy najbardziej odpowiadające temu, czym jest on aktualnie zainteresowany.
Możemy kierować reklamę do użytkowników:
► o określonej grupie zainteresowań – użytkownicy, którzy odwiedzają strony z danej kategorii (np. film, sport, gotowanie, dom, sztuka, itp) zostają oznaczani jako użytkownicy zainteresowani tą kategorią; takiego użytkownika można później rozpoznać nawet w sytuacji, kiedy aktualnie odwiedza witrynę z zupełnie innej kategorii i wyświetlić mu reklamę,
► przeglądających witryny należące do danej kategorii, czyli konkretnego tematu – treści w obrębie sieci GDN podzielone są na kategorie (zwane formalnie tematami), wybierając określony temat, kierujemy nasze reklamy na wszystkie witryny, jak również sekcje witryn, które zostały zakwalifikowane do tego tematu. W ten sposób reklamę zobaczą jedynie użytkownicy którzy przeglądają witryny tematyczne,
► przeglądających treści zawierające określone w kampanii słowa kluczowe – jest to tak zwane kierowanie kontekstowe – reklama wyświetla się zależnie od konktekstu przeglądanej witryny. Kryterium dopasowania reklamy jest wtedy zawartość merytoryczna strony www,
► przeglądających konkretne, wybrane witryny, np. gazeta.pl, pompyciepla.pl, etc.,
► którzy już byli na naszej stronie (Przykładowe hasło reklamowe: “Pamiętasz o nas?”) lub wykluczając ich (Nie byłeś jeszcze w naszym sklepie? Sprawdź teraz naszą ofertę”) – to przykłady kampanii Remarketingowej.
☞ Więcej informacji o Google Display Network:
http://360lab.pl/oferta/kampanie/google-display-network/
Reklama na YouTube
Polska
Czym jest reklama wideo na YouTube?
► Krótkie spoty wideoreklama wideo na YouTube,
► Płatność tylko za pełne obejrzenia spotu,
► Kliknięcia w reklamę są darmowe,
► Możliwość precyzyjnego targetowania reklam w oparciu o wiele parametrów.
Wszystkie formaty Trueview mają tę wspólną cechę, że płaci się przy nich za akcję, które została zainic...jowana lub zezwolona przez użytkownika. W zależności od formatu jest to rozpoczęcie odtwarzania filmu lub też pełne jego obejrzenie.
Cała rodzina reklam Trueview dotyczy promocji materiałów wideo (promocja naszego kanału Youtube lub też reklam wideo).
☞ Więcej informacji o reklamie na YouTube:
http://360lab.pl/oferta/kampanie/wideo-youtube/
Audyt SEO
Polska
Audyt SEO to szczegółowa analiza Twojej strony WWW pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek.
Efektem Audytu SEO jest zbiór rekomendacji, których celem jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie zwiększenie bezpłatnego ruchu na stronie WWW.
Audyt SEO jest dla Ciebie jeżeli:
► Twoją stronę www trudn...o jest odnaleźć w Google,
► Twoja konkurencja prowadzi aktywne działania w wyszukiwarce,
► Chcesz sprawdzić czy twoja, istniejąca już kilka lat strona www, jest zgodna z aktualnymi wytycznymi i standardami,
► Planujesz zmiany w swoim serwisie i chcesz mieć pewność, że nie wpłyną one negatywnie na wyniki w wyszukiwarce – ilość ruchu z wyszukiwarki,
► Masz/Budujesz nową stronę www i chcesz być pewien, że jest zgodna w aktualnymi standardami i wytycznymi wyszukiwarek
Podczas Audytu SEO przeprowadzamy dokładną analizę strony internetowej, co zajmuje od kilku do kilkunastu dni, w zależności od wielkości serwisu.
Aby zapewnić wysoką jakość przeprowadzonego audytu, konieczne jest zgłoszenie witryny w usłudze Narzędzia dla Webmasterów Google.
Jeżeli w serwisie wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics, audyt może być dodatkowo wzbogacony o analizę ruchu z wyszukiwarek w serwisie.
Audyt kończy się przekazaniem raportu z przeprowadzonych działań wraz z wytycznymi optymalizacyjnymi dla strony internetowej w odniesieniu do wszystkich badanych elementów serwisu.
☞ Więcej informacji o Audycie SEO:
http://360lab.pl/oferta/pozycjonowanie/audyt-seo/
SEO Standard
Polska
Pozycjonowanie ma na celu podniesienie pozycji, jaką ma Twoja strona internetowa w wynikach wyszukiwania na ważne słowa związane z Twoją działalnością.
Działania pozycjonowania zaczynamy od dokładnej analizy zakresu Twojej działalności, działalności Twojej konkurencji (sposobu pozycjonowania się) oraz wyboru fraz, które dają największe szanse na... zwiększenie sprzedaży i skuteczną reklamę Twojej firmy wśród potencjalnych klientów. My podpowiadamy i sugerujemy, ale to Ty ostatecznie wybierasz i zatwierdzasz słowa – klucze.
Pracujemy nad optymalizacją strony i zwiększeniem jej popularności. Udoskonalimy Twoją stronę tak, aby znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Jesteśmy nastawieni na efekt! Dlatego też mierzymy efektywność pozycjonowania, kontrolujemy ruch na stronie i wzrost odwiedzin strony, dostarczamy Ci niezbędne statystyki i rozliczamy się za efekty. Płacisz dopiero wtedy, jak Twoja strona będzie na pierwszej stronie wyników Google’a.
☞ Więcej informacji o SEO Standard:
http://360lab.pl/oferta/pozycjonowanie/seo-wizerunkowe/
SEO Performance
Polska
SEO Performance to pozycjonowanie z nastawieniem na osiągnięcie założonego, określonego przez Ciebie celu.
Sposób działania w przypadku SEO Performance jest taki sam, jak w przypadku SEO Wizerunkowym. Jednak działania SEO i słowa-klucze dobieramy pod kątem ustalonego przez Ciebie, konkretnego celu. W SEO wizerunkowym celem jest uzyskanie wysokie...j pozycji w wynikach wyszukiwania. W SEO Performance cele mogą być różne, np.:
► wzrost sprzedaży przez stronę internetową,
► wzrost ruchu na stronie,
► wzrost ilości zapytań ze strony internetowej,
► wzrost ilości osób wypełniających formularz kontaktowy,
► wzrost ilości czasu spędzonego na stronie, itp.
☞ Więcej informacji o SEO Performance:
http://360lab.pl/oferta/pozycjonowanie/seo-performance/
SEO PR
Polska
SEO PR to wszelkie działania związane z pozycjonowaniem pozytywnych treści o firmie, po wpisaniu nazwy firmy albo produktów / usług, które Twój firma oferuje.
SEO wizerunkowe prowadzi do takiej sytuacji, w której wpisując w wyszukiwarce nazwę firmy lub jej produktów / usług internauta (potencjalny klient) zobaczy linki do pozytywnych informacji ...o firmie. Może być to zarówno link do strony WWW Twojej firmy, ale też linki do wartościowych artykułów lub do stron z informacjami typu „zdobył nagrodę…”, „lider wśród…” czy „laureat The Great Place To Work”.
Działania SEO PR dzielimy na SEO PR Kryzysowy – stosowany, gdy w wynikach wyszukiwania Google na zapytania o Twoją markę, firmę czy nazwisko lub frazy mocno związane z Twoim biznesem pojawią się niepochlebne komentarze, krzywdzące opinie na forach internetowych, itp.
W takim wypadku naszym zadaniem jest sprawienie, aby niepochlebne opinie zostały zastąpione przez materiały pozytywne bądź neutralne w stosunku do Twojej Firmy lub osoby. Nie pozwól, aby kilku niezadowolonych klientów zrujnowało wizerunek Twojej firmy!
Drugą gałęzią działań jest SEO PR Wizerunkowy – stosowany, gdy Ty lub Twoja organizacja chcecie, aby Internauci wyszukujący wybrane frazy dostawali w ramach wyników wyszukiwania pozytywne materiały na Wasz temat, na przykład o zaangażowaniu firmy w akcje społeczne bądź charytatywne, sponsorowaniu sportowców i wydarzeń kulturalnych, szczególnych osiągnięciach firmy, innowacjach, itd. Jeżeli robisz dużo dobrego, nie bój się powiedzieć o tym światu!
☞ Więcej informacji o SEO PR:
http://360lab.pl/oferta/pozycjonowanie/seo-pr/
Linki sponsorowane
Polska
- Warszawa
Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy Twojej firmy, które wyświetlają się zależnie od jakości reklamy, nad lub pod, naturalnymi (organicznymi) wynikami wyszukiwania.
Jeśli ktoś wpisuje w wyszukiwarce słowa związane z Twoją branżą, firmą, oferowanymi usługami lub produktami (tzw. słowa kluczowe dla Twojej działalności biznesowej lub prow...adzonych działań, które wcześniej wspólnie ustalamy), to link do Twojej strony WWW pokazuje się nad, pod, lub po prawej stronie wyników wyszukiwania.
Kiedy warto skorzystać z tej formy reklamy?
► chcesz się szybko znaleźć na pierwszej stronie wyszukiwania Google, a nie masz jeszcze lub nie planujesz działań pozycjonujących twoją stronę w wyszukiwarkach,
► zależy Ci na szybkiej i skutecznej promocji swojej strony WWW,
► chcesz zwiększyć możliwości dotarcia do Internautów, którzy mogą być odbiorcami Twoich usług / produktów,
► prowadzisz aktualnie jakąś promocję, konkurs, akcję sezonową, o których chcesz, żeby dowiedziały się odpowiednie osoby,
► (retargeting – nowość w ofercie Google AdWords!) chcesz dotrzeć z reklamą do użytkowników którzy już byli na Twojej stronie – np. przeglądali produkty w Twoim sklepie internetowym, lecz nie dokonali zakupu.
☞ Więcej informacji o linkach sponsorowanych: http://360lab.pl/oferta/kampanie/linki-sponsorowane-adwords/
Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania
Polska
Kampanie PPC (PPV) to reklama w internecie, którą możemy przedstawić w formie graficznej, tekstowej lub video. Kampanie PPC można przeprowadzić w praktycznie każdym miejscu w Internecie. To oznacza, że reklama Twojej firmy, produktu, usługi, akcji sezonowej czy jakiegokolwiek innego działania, na które chcesz zwrócić uwagę swoich potencjalnych Klie...ntów może się pojawić w różnych wyszukiwarkach (np. Google), na różnych portalach społecznościowych typu Facebook czy LinkedIn oraz tematycznych tj. BusinessClick, AdKontekst.
W ramach kampanii możemy zaoferować:
► Linki sponsorowane – reklamy tekstowe
► Google Display Network – reklamy graficzne
► Reklamy w serwisie YouTube
► Reklamy w serwisie Facebook
W zależności od wybranej formy reklamy, ich mechanizm działania się różni. Wszystkie kampanie PPC mają jednak cechę wspólną – płacisz jedynie za kliknięcie lub obejrzenie Twojej reklamy.
☞ Więcej o kampaniach reklamowych w sieci wyszukiwania:
http://360lab.pl/oferta/kampanie/
SEO
Polska
SEO (ang. Search Engine Optimization), nazywane też po polsku pozycjonowaniem, to zestaw działań, których celem jest zapewnienie Twojej stronie internetowej wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google lub w innych wyszukiwarkach internetowych. Skuteczne SEO wymaga działania na wielu płaszczyznach: optymalizacji kodu HTML strony, przygotowania t...reści, które będą atrakcyjna dla użytkownika oraz innych działań poprawiających renomę Twojej strony internetowej. W każdej z tych dziedzin mamy doświadczonych specjalistów, gotowych pracować dla Ciebie.
☞ Więcej o pozycjonowaniu stron www:
http://360lab.pl/oferta/pozycjonowanie/
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Kampanie reklamowe online
Public relations w internecie
Bannery, linki
Inne usługi związane z marketingiem internetowym
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Projektowanie sklepów internetowych
Tworzenie sklepów internetowych
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Marketing, reklama, teksty
Copywriting
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Inne usługi związane z marketingiem
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Drukowanie wielkoformatowe, Firma it, Grafik komputerowy
Kontakt
Adres
Ulica
Wołodyjowskiego 46Kod pocztowy
02-724Miasto
WarszawaNIP
521-300-51-94Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podkarpackie, Pomorskie, Małopolskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Mazowieckie, Dolnośląskie, Podlaskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie, Opolskie, Lubelskie, Łódzkie, Śląskie, Warmińsko-mazurskie, Wielka Brytania
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
360 LAB Grzegorz Kowalski
Imię (pierwsze)
GRZEGORZ
Drugie imię
PAWEŁ
Nazwisko
KOWALSKI
Data rozpoczęcia działalności
2011-02-01
NIP
5213005194
Regon
017406826
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Mokotów
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02511
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Belgijska
Numer nieruchomości
14
Numer lokalu
1
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
Przeważające PKD
1812Z
POZOSTAŁE DRUKOWANIE
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6391Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA