Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
24
minuty
7 sty 18:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
52
minuty
7 sty 18:33
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
55
minut
7 sty 18:36
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc. ...
56
minut
7 sty 18:36
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty ...
Profesjonalna, rzetelna firma. Fachowa obsługa klienta. Polecam.
2
dni
10 sty 15:35
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji biznesowych, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy. Zatrudniamy najlepszych, uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni konsultanci posiadają wiedzę na temat obecnych trendów w sektorze B2B oraz B2C. Używamy własnych, sprawdzonych i skutecznych baz teleadresowych. Nasze call center ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Jesteśmy firmą fotowoltaiczną. Interesuje nas wykup LEAD-ów do pozyskiwania klientów.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: hiszpański
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii serwisowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: linia serwisowa czynna 24/7 w okresie od 30 września do 30 kwietnia każdego roku
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Branże : Księgowi ; Lekarze ; Weterynarze ; Notariusze
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Pozyskanie klientów zainteresowanych kredytem.
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Branże : Księgowi ; Lekarze ; Weterynarze ; Notariusze
Termin...
|
Mediadress polonia Sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem naszej działalności jest...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa...
|
Silesian Contact Center
Rozpoczęliśmy działalność od 2015 roku. Usługi, które zapewniamy to sprzedaż produktów i usług.
Teren działania firmy...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady, szafki,...
|
Alsinus SA
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety
- Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych.
- Dbamy o wizerunek w Internecie i...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam 2-letnie doświadczenie ,oraz...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i...
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy...
|
InvestSafe
1. Inwestycje związane z nieruchomościami (zabezpieczone nieruchomością 10% w skali roku
2. Usługi sprzątające (sprzątanie obiektów, biurowców, domów, mieszkań, sprzątanie po budowie, sprzątanie po remontach, sprzątanie nietypowe, sprzątanie...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji produktu. Do powierzonych zadań podchodzimy...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się...
|
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmieniających się trendów branży outsourcingowej....
|
Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji biznesowych, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy. Zatrudniamy najlepszych, uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni konsultanci posiadają wiedzę na temat...
|
Liczba wyświetleń strony: 18 |