Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
13
minut
12 lip 10:31
Od 2007 roku dostarczamy naszym Klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (usługi telemarketingowe tj. umawianie spotkań, generowanie leadów, sprzedaż, badania rynku, wdrożenie i obsługa infolinii). Jesteśmy także producentem, administratorem i brokerem baz danych, zarówno konsumenckich (B2C) jak i biznesowych (B2B). Oprócz dotarcia do szerokiej grupy ...
37
minut
12 lip 10:56
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
38
minut
12 lip 10:57
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam skutecznie działać w niemal każdej dziedzinie. Na bieżąco rozwijamy się i szukamy dogodnych rozwiązań dla naszych Klientów. ...
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Jesteśmy firmą działającą w obrębie odnawialnych źródeł energii m.in.
- Instalacje fotowoltaiczne
- Palniki na pellet
- Pompy ciepła
- Przydomowe oczyszczalnie ścieków
- Obróbka metali i cięcie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecę umawianie spotkań pod fotowoltaikę, woj. śląskie i łódzkie, stała współpraca, duże ilości.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy firmy która pozyskiwałaby dla...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy firmy która pozyskiwałaby dla nas klientów zainteresowanych fotowoltaiką...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, rolnicy
Wymagania dodatkowe: Jesteśmy firmą działającą w branży odnawialnych źródeł energii.
W skład naszych usług naszego działu wchodzą:
- instalacje fotowoltaiczne
- pompy ciepła
Poszukujemy call center, które zajmie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskanie ciepłych leadów w zakresie usług telekomunikacyjnych w...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski monitorującej TeleMED24)
Więcej informacji o charakterze...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych...
|
Bold Trening Paweł Galaś
Przez ostatnie 10 lat zajmowałem się wdrażaniem do pracy nowych osób w kanale sprzedaży telefonicznej, zarówno w ruchu wychodzącym do klienta jak i przychodzącym dla jednego z największych operatorów komórkowych na rynku. Oprócz szkoleń adaptacyjnych moimi głównymi zadaniami była analiza potrzeb oraz projektowanie...
|
VoiceConnect Sp. z o.o.
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w zakresie outsourcingu call...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych klientów realizujemy projekty w ruchu wychodzącym i przychodzącym. W szczególności polecamy projekty związane z umawianiem spotkań sprzedażowych...
|
Biznesport.pl
BiznesPort.pl (http://biznesport.pl)
Innowacyjna agencja interaktywna, specjalizująca się w projektowaniu, budowaniu oraz promocji i reklamie (SEO/SEM, PR, ATL/BTL, marketing etc.) portali i serwisów internetowych, platform biznesowych, a także...
|
"4everNet" Sp. z o.o.
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje całą Polskę.
Ważne jest dla nas zadowolenie...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako...
|
Marek Opaska
Jestem pilotem drona, montażystą i lektorem. Zdalnie wspieram firmy i osoby prywatne w rozwoju. Wykonuję zdjęcia i filmy z powietrza oraz montaż audio/video, transkrypcje i napisy do filmów, które można potem użyć jako wpis na bloga. Rozliczam się według stawki godzi...
|
Invest Incaso S.A.
Invest Incaso S.A. to spółka z sektora finansowego, specjalizująca się w zarządzaniu wierzytelnościami zakupionymi na własny rachunek oraz w serwisie wierzytelności na zlecenie głownie firm pożyczkowych. Kadra managerska spółki posiada wieloletnie doświadczenie na rynku kapitałowym, a zespół pracowników to...
|
Od 2007 roku dostarczamy naszym Klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (usługi telemarketingowe tj. umawianie spotkań, generowanie leadów, sprzedaż, badania rynku, wdrożenie i obsługa infolinii).
Jesteśmy także producentem,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam...
|
Liczba wyświetleń strony: 32 |