Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
20 paź 11:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
minuty
20 paź 11:08
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż. Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, ...
Pracowałem z firmą TA 24 w kilku projektach. Bardzo dobra jakość wykonywanych usług, profesjonalizm, konkurencyjne ceny.
1
godzina
20 paź 12:07
Posiadam bardzo dużą wiedzę na temat marketingu oraz sprzedaży internetowej. Bardzo dobrze czuję się też w mediach społecznościowych. A więc żadne zadanie z tej branży nie jest dla mnie większym problemem . Ponadto zadanie z copywritingu są moim dodatkowym atutem: redakcja , edycja jak i korekta to dla mnie czysta przyjemność . Ostatnia nisza jaką się zajmuje to świadczenie usług jako Wirtualna ...
2
godziny
20 paź 13:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
1
dzień
21 paź 16:14
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Chętnie nawiążemy współpracę z firmą specjalizującą się w pozyskiwaniu zleceń na...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: Zlecę sprzedaż książek o tematyce podatkowej dla gmin i powiatów.. Tematyka vat w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
poszukujemy firmy do stałej współpracy,przy sprzedaży energii elektrycznej dla jednego z najwiekszych operatórów sieci...
|
Usługa: Obsługa prawna
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: Wywiad
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Rozmowy prowadzone są w języku niemieckim.
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Alsinus SA
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety
- Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych.
- Dbamy o wizerunek w Internecie i pozycję w...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę...
|
Debesis
W ramach działalności wykonujemy systemy obsługi klienta, centrale telefoniczne, usługi telekomunikacyjne.
Realizujemy zlecenia od 2012.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru całej Polski. Zależy nam na budowaniu i...
|
Łuktel Usługi Telekomunikacyjne
Nasza firma istnieje od 1998 roku świadcząc usługi związane z obsługą i budową systemów telekomunikacyjnych, oraz teleinformatycznych. Zdobyte certyfikaty, doświadczenie i profesjonalizm naszego zespołu specjalistów pozwolił...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego oraz obsługa...
|
Lockus sp. z o. o.
Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta.
Realizujemy prace od 2007.
Firma świadczy usługi na obszarze takim...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż...
|
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się powiększającym się gronem stałych Klientów i Partnerów, dlatego...
|
Posiadam bardzo dużą wiedzę na temat marketingu oraz sprzedaży internetowej.
Bardzo dobrze czuję się też w mediach społecznościowych. A więc żadne zadanie z tej branży nie jest dla mnie większym problemem .
Ponadto zadanie z copywritingu są moim dodatkowym atutem: redakcja , edycja jak i korekta to dla mnie czysta przyjemność .
Ostatnia nisza jaką się...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów,...
|
Liczba wyświetleń strony: 63 |