Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
30 lip 12:21
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
19
minut
30 lip 12:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
33
minuty
30 lip 12:53
3
godziny
30 lip 15:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje, urzedy
Wymagania dodatkowe: praca...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań naszych przedstawicieli w firmach o określonych parametrach w...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Zlecimy profesjonalistą pozyskanie klientów dla naszego Polskiego Centrum Szybkiego Leczenia 330.
Nie jesteśmy zainteresowani płaceniem za e-mailingi oraz...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: branża IT, sprzedaż szkoleń
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Szukam zewnętrznego telemarketingu, który zajmowałby się umawianiem dla mnie spotkań handlowych. Sprzedażą i obsługą klienta zajmuję się sama. Docelowa liczba umówionych spotkań w miesiącu to 60. Poproszę o przesłanie...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej...
|
SEMTIM Skuteczny marketing internetowy
Firma z Poznania SEMTIM zajmuje się kreowaniem stron www oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym. Kilkanaście lat doświadczenia w branży e-marketingowej przełożyło się na liczne nagrody i osiągnięcia, także setki zadowolonych klientów. Zajmujemy się skutecznym promowaniem firm w sieci....
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium WNP, Stanów Zjednoczonych i Europy. Wykorzystujemy wszystkie kanały komunikacji aby dotrzeć,...
|
Arkadiusz Klekociuk
Od 17 roku życia zajmuję się sprzedażą. W wieku 20 lat zostałem najlepszym sprzedawcą w Polsce w jednej z największych firm komunikacyjnych.
Autor E-booka “10 ZASAD SPRZEDAŻY” -
https://onepress.pl/...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w...
|
iDMK Sp. z o.o.
Zgrany team deweloperów i handlowców w jednej jednostce. Połączyliśmy się w 2013 roku, wprowadzając na polski rynek system do wystawiania, przesyłania, importowania i skanowania faktur. W dużym skrócie opracowaliśmy system od strony technicznej oraz handlowej od A do Z. Teraz, kiedy program zyskuje popularność i rosnącą liczbę Klientów,...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni co jest naszym atutem....
|
Milord Michał Lorkowski
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe.
Świadczymy usługi na rynku od...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe...
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące.
*Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i...
|
Liczba wyświetleń strony: 50 |