Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
3
minuty
30 cze 15:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Specjalista
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: dotarcie do osób odpowiedzialnych za zakupy...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro tłumaczeń, specjalizujące się...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać...
|
DWS Pro
1) bazy danych - aktualizowane na bieżąco profilowane bazy danych klientów indywidualnych z całej Polski
2) leady sprzedażowe - pozyskujemy osob...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych...
|
Foxir Sp.z o.o.
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center.
Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii.
Oferujemy do dyspozycji centra operacyjne w kilku polskich miastach, które prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę zarządzającą oraz...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski operator telekomunikacyjny...
|
Tuenergia
Jesteśmy innowacyjną firmą nakierowaną na dobro klienta i jakość świadczonych usług. Jako broker usług fotowoltaicznych skupiamy oferty wielu sprawdzonych wykonawców instalacji PV, którzy gwarantują wieloletnie...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Liczba wyświetleń strony: 26 |