Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Adam
Oferteo.pl
1
minuta
9 cze 12:24
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu. Oferujemy: - umawianie spotkań, - poszukiwanie nowych odbiorców, - przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych, - badanie satysfakcji klientów, - ankiety telefoniczne, - akcje promocyjne e-mailingowe, - ...
1
minuta
9 cze 12:24
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty ...
Profesjonalna, rzetelna firma. Fachowa obsługa klienta. Polecam.
1
minuta
9 cze 12:24
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
1
godzina
9 cze 13:47
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: szkoły podstawowe
Wymagania dodatkowe: Zapotrzebowanie na 10 wywiadów-ankiet z dyrektorami szkół w czterech wojewodztwach. Do zadania 9 pytań, wpisanie adresu szkoły. Wszystkie dane do uzupełniania w przygotowanej tabeli, bez...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Obsługa w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: rozliczenie za efekt
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Szukamy firmy, która będzie nam przekazywała zainteresowanych klientów.
Branża w jakiej pracujemy to pośrednictwo w sprzedaży nieruchomości.
Zakres działania Warszawa.
Szukamy klientów...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Usługi mają dotyczyć kontaktów i...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, poszukuje bazy danych badz umowionych juz spotkan poprzez call center pod klienta,...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Domy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro tłumaczeń, specjalizujące się od 10 lat w...
|
Twój Asystent 24 Sp. z o.o.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się powiększającym się gronem stałych Klientów i Partnerów, dlatego...
|
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby reklamowe i wiele innych...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Scientific należy do MIT...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych klientów może także...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W Olsztynie. Obecnie posiadamy dwie lokalizacje (w Olsztynie i w...
|
TELE CONTACT SERVICE sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 2001.
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadąń takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów.
Działamy na terenie Wielkopolska, woj....
|
VICOMP
Firma Vicomp zajmuje się sprzedażą i wykonawstwem systemów zabezpieczających oraz oświetleniowych LED.
KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA DLA FIRMY I DOMU
Specjalizujemy się w pracach z zakresu instalacji profesjonalnych systemów zabezpieczeń. Dostarczamy kompleksowe...
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego projektu i Klienta podchodzimy indywidualnie, dostosowując ofertę to potrzeb oraz biorąc pod uwagę specyfikę marki i...
|
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych,
- badanie satysfakcji...
|
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmieniających się trendów...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące.
*Menadżerowie z wieloletnim...
|
Liczba wyświetleń strony: 44 |