Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1393732

Zlecę wykonanie strony internetowej, Wrocław

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● F●●●●●●●●
Tel:
502 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
F●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na tworzenie stron internetowych

Miejsce:    Wrocław - powiat Wrocław, Dolnośląskie

Zakres zlecenia: wykonanie strony internetowej

Strona z mapą:
- mapa wektorowa,
- filtrowanie - trzy pola wyboru, poziom galerii - piętro/parter, kategorie sklepów oraz nazwa z możliwością filtrowania po nazwie - wpisanie nazwy sklepu i zawężenie wyszukania jej na liście oraz pokazanie na mapie wyznaczonym kolorem,
- po najechaniu na pole sklepu pokazuje się marker z logotypem i nazwą oraz ewentualna informacja o promocji,
- możliwość przybliżenia mapy np. scrollem oraz + i -,
- każda kategoria sklepu (restauracje, butiki) ma swój kolor, kolor zaznaczony jest na na mapie, przy filtrowaniu kolory pokazują się na liście wyboru przy kategorii (np. kwadracik),
- wersja responsywna, czyli grafika i pola filtrowania dopasowują się do ekranu urządzenia,
- przełączanie pomiędzy pomiędzy piętrami.

System zarządzania mapą - CMS mapy:
- wybór poziomu, kliknięcie na sklep i edycja bądź wyszukanie sklepu przez filtrowanie z listy tak jak na frontendzie,
- edycja - dodanie logo, nazwy oraz linku do podstrony z wizytówką sklepu, nadanie kategorii (obuwie, moda itp),
- dodawanie kategorii nowych butików i dodanie koloru kategorii, krótka informacja tekstowa,
- edycja sklepu, usuwanie sklepu itp.,
- promocja w edycji sklepu, przez co pokazywałaby się informacja na frontendzie np. logo przy markerze, że aktualnie jest promocja w danym sklepie,
- na liście przy wyborze pojawiałaby się również informacja, że sklep ma promocje,
- każde pole wyboru musi mieć link z frontendu strony, czyli kiedy kliknie się z listy sklepów na innej zupełnie podstronie "pokaż na mapie" musi wskazać dany punkt, zaznaczyć, pokazać marker, nazwę i ewentualną promocję,
- punkty na mapie muszą być odnośnikami do podstrony z wizytówką sklepu (czyli mieć możliwość dodania linku, edycji w CMS-ie mapy),
- możliwość łączenia obiektów w jeden,
- możliwość zmiany kształtu obiektu przez przesuwanie ścian obiektu czyli zmiany gabarytu obiektu.

Oferty: z całej Polski

Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz

Nr zapytania ofertowego: 1393732

 
Skontaktuj się z tym Klientem