Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
1
minuta
15 maj 14:28
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów. Możemy dla Ciebie zająć się całym procesem od pozyskania baz ...
5
minut
15 maj 14:32
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
6
dni
22 maj 14:03
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in: -Nieruchomości -Kursy językowe -Windykacja (prowadzimy własną kancelarie windykacyjną) -Finanse -Suplementy diety Kampanie outbound i inbound, sprzedaż, generowanie leadów. ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w...
|
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
databroker S.A.
databroker S.A. obecna jest na rynku od 2003r. Od niemal dwóch dekad budujemy solidność naszej marki w oparciu o współpracę z czołowymi brandami operującymi na różnych płaszczyznach biznesowych. Skuteczność działania w wielokanałowej obsłudze klienta łączymy z etyką w...
|
ISENSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług.
Maksymalizujemy efekty poprzez targetowanie Cold...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży kontrahenta,jesteśmy elastyczni oraz profesjonalni ponieważ podchodzimy...
|
CCO Kraków Sp. z o.o.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie wspieramy naszych Klientów w procesach sprzedażowych i telemarketingowych. Naszym atutem są profesjonalnie...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników oraz windykacji. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę, w skład której wchodzą takie działania jak:
- mediacje
- monitoring
- windykacja na etapie...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt telefoniczny i dla tego wychodzimy do...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej komunikacji między nimi....
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in:
-Nieruchomości
-Kursy...
|
Liczba wyświetleń strony: 2 |