Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
11
minut
29 kwi 13:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznych
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w biurze.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Znajomość branży oze,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umiejętność sprzedaży
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: rozmowa z osobami które zgłoszą infomacje o zdarzeniu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chodzi o okresowy odbiór informacji od osób, które w oparciu o publikację prasową pomogą ustalić sprawców - przyczyny zdarzenia jakim jest pożar zakładu
Termin...
|
Usługa: Umówienie spotkania
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania...
|
Usługa: umówienie spotkania z klijetem firmowym i korporacyjnym, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Potrzebujemy firmy która nam pomoże umówić spotkania z klijetami firmowymi i korporacyjnymi i...
|
Usługa: Umówione spotkanie b2b
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Potrzebuję spotkań na ubezpieczenia grupowe
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Wymagania: kompetencje konsultanta techniczne dotyczące...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten...
|
K&K Kontakt Sp. z o.o.
Firma K&K KONTAKT to ludzie z ogromnym doświadczeniem, którzy przez lata rozwijali swoje umiejętności w branży call center. Wspólnie postanowiliśmy połączyć swoje kompetencje by móc oferować usługi na najwyższym poziomie. Nie pracujemy na szablonach i szablonowo nie podchodzimy do naszych klientów - dla Nas głównie liczy się...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
EGS Sp. z o.o.
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub reklamacji.
Gwarantujemy...
|
Natalia C
Firma Mikrotech S.A. powstała w lutym 1990 roku w Krośnie. Obecnie zatrudnia ponad 900 osób i należy do największych i najszybciej...
|
Akme-Izabela Olszewska
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój kierunek i misję działania.
Wspieramy współpracowników na wielu...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników
-Ubezpieczeń samochodów, domów, czy mienia...
|
Jkn affari
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie takim jak Mercedesy x Affari.
Prowadzimy działalność od 1990.
Nasz obszar działania to Włochy. Zależy nam na budowaniu...
|
PIĄTA ZASADA BIZNESU ANNA WERBICKA, SŁAWOMIR WERBICKI
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich propozycją.
Nasi handlowcy pracują zdalnie, przedzwaniając rynek docelowy...
|
FINESTRAL MATEUSZ CHINCZEWSKI
Każdy przedsiębiorca potrzebuje rozmowy i wsparcia od osoby, która rozumie biznes. W ramach naszej wyjątkowej usługi wspólnie przeanalizujemy Państwa biznes oraz jego otoczenie, określimy kierunki rozwoju, dobierzemy najlepsze, sprawdzone rozwiązania oraz wyznaczymy realny harmonogram działań. Spotkania w ramach doradztwa biznesowego to wyjątkowy czas...
|
High Sales
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta.
Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących,
wychodzących oraz w oparciu o takie...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu pracowników, głównie zza wschodniej granicy zapewniając zarządzanie etc. po naszej...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 3 |