Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
1
minuta
25 kwi 10:47
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
minuta
25 kwi 10:48
W naszym Call Center realizujemy szeroki zakres zleceń - obsługę połączeń przychodzących (infolinia), wychodzących (np. obdzwanianie bazy) w konkurencyjnych cenach. Oferujemy też outsourcing obsługi ...
Polecam, firma obsługiwała obdzwanianie naszej bazy. Profesjonalnie wykonują projekty, dobrze mieć ich w swoich kontaktach.
2
godziny
25 kwi 13:02
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy profesjonalną firmą outsourcingową działającą na terenie całej Polski. Oferujemy szereg usług w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Współpracujemy z największymi markami i dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Doświadczenie naszego zespołu, zbudowane na przestrzeni wielu lat pracy przy projektach obsługowych i sprzedażowych, daje Państwu gwarancję realizacji powierzonego nam ...
2
godziny
25 kwi 13:04
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów. Możemy dla Ciebie zająć się całym procesem od pozyskania baz ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: rozmowa z osobami które zgłoszą infomacje o zdarzeniu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chodzi o okresowy odbiór informacji od osób, które w oparciu o...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Szukam umawiania spotkań pod...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie i wysoka skuteczność w sprzedaży i umawianiu spotkań online dla branży finansowej. Mile widziane podobne doświadczenie w branży dotacji i projektów...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkan dla agenta...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: potrzebuję leadów, umówionych spotkań z ludźmi, którzy chcą skorzystać z dotacji czyste powietrze na termomodernizację...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Onykscenter
Nasza działalność prowadzi usługi dla wszystkich od A do Z potrafimy wszystko i jesteśmy w stanie zrobić wszystko szybko i tanim kosztem.
liczy się dla nas zadowolenie klienta.
Specjalizujemy się tak, że:
-elektronice
-elektromechanice
-Naprawa oraz serwis:
Net bokach, Komputerach stacjonarnych, Telefonach komórkowych ,...
|
Ezon sp. z o.o.
* Nasza firma to doświadczony partner w obszarze obsługi telefonicznej, działający na rynku od 2015 roku. Jesteśmy dumni z szerokiego zakresu usług call center, które oferujemy naszym Klientom na terenie całej Polski. Dzięki możliwośc...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej....
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z zakresu informatyki i...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami...
|
Eko-On Gawroński Krzysztof
Postaw na wiedzę i doświadczenie!
Jesteśmy firmą od ponad 7 lat działającą w branży odnawialnych źródeł energii.
Stosowane przez nas rozwiązania gwarantują znaczące oszczędności i poprawę otaczającego nas środowiska.
Dzięki świetnie wykwalifikowanej kadrze, połączonej z bardzo wysoką jakością oferowanych produktów, firma...
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami. Zestawiając nasze doświadczenie oraz kompetencje uznaliśmy że jesteśmy w stanie zapełnić tą lukę. Nasze wartości i...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Scientific należy do MIT S.A.
Klientami Spółki są firmy...
|
KT-TECH
Firma KT-TECH OD 8 lat zajmuje się profesjonalnym outsourcingiem sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży dla firm. Głównie realizujemy projekty dla: branży Energetycznej, Gazowej, Telekomunikacyjnej i Ubezpieczeniowej oraz z zakresu marketingu internetowego. Nasz zespół to: grupa Przedstawicieli Handlowych D2D działających...
|
UAB be.voxx
be.voxx to wielojęzyczne centrum obsługi klienta, które obecnie świadczy aktywne usługi w ponad 25 językach z naszych siedzib w Niemczech, Bułgarii, Litwie,...
|
Kasjan Zarzycki
Projektowanie graficzne, typu loga, wizytówki, plakaty itp. jest moją odskocznią od codzienności. Obsługuję klientów na terenie całego kraju. Wykonuję swoja prace rzetelnie i bardzo szybko jednocześnie podchodząc do każdego klienta indywidualnie. Moje motto to ''...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.).
- Konsultacje w zakresie...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy...
|
TeleSell Sp. z o.o.
Dzień dobry !!
Jesteśmy profesjonalną, cenioną marką wspierająca firmy z różnych branż na zasadzie outsourcingu usług call center. Do każdego Klienta i projektu podchodzimy indywidualnie, aby jak najlepiej przygotować się do realizacji powierzonego nam zadania i by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
W naszym Call Center realizujemy szeroki zakres zleceń - obsługę połączeń przychodzących (infolinia), wychodzących (np. obdzwanianie bazy) w konkurencyjnych cenach. Oferujemy też outsourcing obsługi klienta wraz z pełnym managementem- nasi doświadczeni konsultanci przejmują zadania administracyjne, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami. W razie...
|
Jesteśmy profesjonalną firmą outsourcingową działającą na terenie całej Polski. Oferujemy szereg usług w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Współpracujemy z największymi markami i dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Doświadczenie naszego zespołu, zbudowane...
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich...
|
Liczba wyświetleń strony: 1 |