Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Telesprzedaż dotyczyć będzie obsługi kampanii Google Ads.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie i wysoka skuteczność w sprzedaży i umawianiu spotkań online dla branży finansowej. Mile widziane podobne doświadczenie w branży dotacji i projektów...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta.
Specjalizujemy się w projektach obsługowych (Infolinii, Badań...
|
4evernet
Od 2002 roku świadczymy usługi Business Process Outsourcing w zakresie Contact Center.
Jesteśmy innowacyjną firmą, wykorzystującą zintegrowane kanały komunikacji oraz zaawansowane technologie IT.
Inwestujemy w opracowywanie autorskich metod, dzięki czemu jesteśmy...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat...
|
Expatium. Wirtualna asystentka Warszawa, cała Polska.
Szanowni Państwo,
posiadam niemal 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów i wsparciu asystenckim, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i sektorze publicznym.
Pracuję również w języku angielskim, poziom C1.
Bardzo dobrze znam środowisko MS Office, ze szczególnym podkreśleniem excel,...
|
sadas
Firma Biznesgift.pl zajmuje się drukiem materiałów poligraficznych jak: banery, wizytówki, ulotki, papier firmowy, katalogi, teczki ofertowe. Wykonujemy usługi aplikacji foli na różnych materiałach, obiektach i pojazdach.
Wykonujemy również spersonalizowane strony internetowe, dopasowane do...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał...
|
V88 Security sp. z o.o.
Firma GRUPA EVRES oferuje usługi z zakresu:
-kompleksowe sprzątanie (EVRES Cleaning)
-ochrona mienia (V88 Security)
-szkolenia BHP i P.POŻ (EVRES BHP)
-windykacja, ubzepieczenia, finanse (EVRES Finance)
-wynajem pracowników (EVRES HR)
-call...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury...
|
Zadzwonimy.pl
Od ponad 20 lat zajmujemy się komunikacją biznesową. Początkowo specjalizowaliśmy się działaniami na rynku reklamy i szeroko rozumianej poligrafii jednak obecnie docierając do wszystkich firm, którym pomagamy się rozwijać. Naszym podstawowym zadaniem jest budowanie i wspieranie mocnych relacji handlowych, zarówno w Polsce jak i za...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na...
|
Premium Contact Sp. z o. o
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy:
Infolinie/Biura Obsługi Klienta
Rejestracja medyczna,...
|
Liczba wyświetleń strony: 3 |