Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
8
minut
11 lip 12:57
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r. Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk. Specjalizujemy się w obsłudze kampanii telemarketingowych realizowanych dla sektora ...
Caf Call Sp. z o.o. sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Wykazuje się elastycznością, profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do realizacji powierzonych jej zadań. Duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje pracowników, pozwalają osiągać zamierzone cele. Szczególnie cenię sobie zaangażowanie, wysokiej jakości obsługę i otwartość na zmiany. Nasza współpraca przebiega sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego też z całym przekonaniem rekomenduję firmę Caf Call Sp. z o.o. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
2
godziny
11 lip 15:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski. Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów. ...
Mega pozytywna firma! Zlecenie przyjęte, zrealizowanie na 5+, sprawnie, komunikatywnie, bezproblemowo i co najważniejsze w bardzo przyzwoitej cenie. I nawiązaliśmy stałą współpracę - jak się okazuje - korzystna dla obu stron. Serdecznie polecam - jeśli ktoś się zastanawia, to Mówię otwarcie: nie ma nad czym! Brać i korzystać, warto, solidna firma.
2
godziny
11 lip 15:27
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych jak i firm do zawierania umów z siecią...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: sprzedaż energii...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Chce porozmawiac o mozliwosci wspolpracy, w kwestii obdzwaniania dla nas firm zeby wygenerowac leady
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Generowanie leadów sprzedażowych, cold...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: Ośrodki kultury, pomocy itp
Wymagania dodatkowe: Zlecimy umawianie praktycznych zajęć warsztatowych upcyklingu odzieży.
Odbiorcami są domy kultury ośrodki, fundacje, ośrodki wsparcia i pomocy społecznej, uchodźcom, osobom niepełnosprawnym itp.
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Optiner S.A.
Od 2007 roku dostarczamy naszym Klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (usługi telemarketingowe tj. umawianie spotkań, generowanie leadów, sprzedaż, badania...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.).
- Konsultacje w zakresie obszaru badań...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu pracowników, głównie zza wschodniej granicy zapewniając zarządzanie...
|
Wool Star Poland Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadań takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów.
Działamy od 2001...
|
MyOffice
- Pisanie tekstów, wypracowań, opisów, rozprawek, redagowanie, ustalanie spisu treści, copywriting.
- Obsługa klientów zdalnie: czat, email (backoffice)
- Przygotowywanie ofert, wycen, zleceń- zgodnie z wytycznymi (możliwa stała współpraca)
Potrzebujesz wypracowania na uczelnię, do szkoły czy do pracy? Zadanie, opracowanie,...
|
Orange Energia - Partner
Nasza firma powstała z pasji do tworzenia wyjątkowych chwil. Jesteśmy profesjonalnym zespołem, który zajmuje się organizacją wyjątkowych wydarzeń, takich jak wesela, imprezy firmowe, bankiety, urodziny, konferencje i wiele innych. Przygotowujemy wszystko, aby...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego efektu jest słuchanie Klienta i to właśnie w CC Zone robimy najlepiej.
Jesteśmy zespołem...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które polepszą w znaczący sposób działanie firmy. Efekty widoczne są...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług....
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady, szafki, komody, stoły oraz inne...
|
Solutions Kamil Mazur
Usługi, które świadczymy:
- systemy Contact Center/Call Center
- telefoniczne łącza VoIP ( SiP Trunk
- w...
|
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk.
Specjalizujemy się w obsłudze...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów....
|
Liczba wyświetleń strony: 9 |