Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
19
godzin
7 cze 11:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
zależy mi na oddaniu zimnych leadów pozyskanych z kampanii marketingowych mojej firmy do zewnętrznego działu CC. Średnio...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Odbieranie połączeń i przekazywanie zleceń serwisantom
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań biznesowych-oferta telekomunikacyjna, IT dla firm B2B....
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Zainteresowani pompą ciepła, instalacją fotowoltaiczną
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuję firmy telemarketingowej.
Branża - telefonia komórkowa B2B oraz usługi teleinformatyczne dla B2B, obszar działania...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje, Różne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Chce numer telefonu pewnej osoby
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Przedstawiciel Handlowy NETIA S.A.
Internet NO LIMITS tak szybki jak Twoje łącze już od 24,95zł/mc. Pakiet telefon NON STOP z INTERNETEM NO LIMITS już od 49,95zł/mc. Internet Mobilny już za 24zł/mc z opcją testową. Oferta skierowana do firm jak i osób indywidualnych. Wykonuje wyceny indywidualne, oraz sprawdzam możliwości techniczne. Obsługuję całą Polskę. Jesteś...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego efektu jest...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje. Nasi pracownicy to specjaliści z branży IT z dużym doświadczeniem, którzy są w stanie spełnić nawet najbardziej...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO 9001 i PCI. Obslugujemy klientow...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady, szafki, komody, stoły oraz inne funkcjonalne produkty meblowe...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do największych instytucji finansowych na rynku....
|
ARSTELE Sp. z o. o.
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z...
|
FHU Dor-Fin Agnieszka Kruk
Jestem certyfikowanym coachem i trenerem rozwoju osobistego
międzynarodowej organizacji Johna Maxwella.
Zajmuję się life i business coachingiem.
Pomagam osobom przedsiębiorczym i ich zespołom osiągać cele
prywatne oraz biznesowe.
Z racji ponad 20-stoletniego doświadczenia menadżerskiego jestem...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy...
|
Liczba wyświetleń strony: 10 |