O nas
Warszawska Grupa Doradców Public Relations została założona w 2010 roku. Powstała z inicjatywy byłego burmistrza, radnego, rzecznika prasowego i dziennikarza. WGD PR oferuje doradztwo public relations, consulting wizerunkowy firm i osób, szkolenia z wystąpień publicznych, autoprezentacji i public relations. Od innych firm szkoleniowych różnimy się tym, że my rozumiemy naszych klientów. Łączymy w jedno wiedzę z wielu branż. Naszym atutem jest wiedza poparta doświadczeniem – 15 letnim stażem w kreowaniu wizerunku i komunikacji społecznej. Powstała w ten sposób mikstura jest ekstraktem tego, co potrzebne i praktycznie wykorzystywane przez osoby publiczne.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji (2dni) najbliższy termin: 19-20.I.2012
Polska
- Warszawa
1400.00 zł
Kardynalnym błędem mówcy w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu przemawiania. Po 10 latach przemawiania wielu nadal trzyma złożone dłonie na brzuchu lub w poniżej pępka.
Kadra zarządzająca występuje średnio 10-15 razy w tygodniu. Reprezentowanie organizacji, otwieranie placówek, spotkania okolicznościowe to standard prac...y wielu managerów.
Mamy merytorycznie kompetentnych burmistrzów, prezesów, dyrektorów i rzeczników prasowych. Jednak mamy niewielu dobrych mówców. A przecież dobre przemówienie potrafi porwać tłumy, przekonać przeciwników i pozyskać sprzymierzeńców. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub urzędzie, o awansie, o prestiżu i szacunku. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym. Pokarzemy jak wykorzystać każdą okazję do zaprezentowania się jako profesjonalny mówca. Po szkoleniu słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały.
Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, którym ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Część z nich wykonał jako samorządowiec. Szkoli dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.
TERMIN SZKOLENIA: co miesiąc 1 termin, najbliższy termin: 5-6.XII.2011
Nowoczesny Urząd. Skuteczny Public Relations w samorządzie terytorialnym.termin: 18.01.2012
Polska
- Warszawa
699.00 zł
Prowadząc podczas ostatnich wyborów samorządowych projekt w jednej z gmin zauważyłem, że żadna instytucja nie miała przeszkolonego specjalisty ds. PR i rzecznika prasowego. Nie istniał jednolity system komunikacji ze społeczeństwem z wykorzystaniem wszystkich nośników dostępnych władzom gminy oraz powiatu.
Natłok zadań, priorytety, budżet i kom...petencje współpracowników decydują o wyborze strategii komunikowania się z mediami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami podległymi i mediami. Nie mając odniesienia, porównania lub czasu na sprawdzanie informacji specjaliści nie wykorzystują posiadanych zasobów. W rzeczywistości powoduje to, że mają więcej pracy i mniej wymiernych efektów. Możemy doradzić.
Proponowane przez WGD PR szkolenie:
- pozwala oszczędzić czas specjalisty ds. promocji i public relations na szukanie rozwiązań – my oferujemy gotowe propozycje
- ułatwia pracę dzięki prezentacji sprawdzonych w innych samorządach systemów komunikacji z mediami i społeczeństwem
- stwarza szansę awansu dzięki poznaniu a następnie zastosowaniu przez specjalistę ds. PR najkorzystniejszych i często najtańszych formy promocji gminy i jej władz
- zwiększa kompetencje specjalisty do kreowania wydarzeń, wizerunku i relacji „na już” w oparciu o zdobyta wiedzę i posiadany materiał szkoleniowy
- nie ogranicza czasu – jest krótkie, prowadzone aktywnie z energią z wykorzystaniem przykładów i video-prezentacji
TERMIN SZKOLENIA: co miesiąc 1 termin (www.wgd-pr.pl) najbliższy termin: 14.11.2011
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji. termin: 22.12.2011
Polska
- Warszawa
1045.50 zł
Kardynalnym błędem mówcy w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu przemawiania. Po 10 latach przemawiania wielu nadal trzyma złożone dłonie na brzuchu lub w poniżej pępka.
Kadra zarządzająca występuje średnio 10-15 razy w tygodniu. Reprezentowanie organizacji, otwieranie placówek, spotkania okolicznościowe to standard prac...y wielu managerów.
Mamy merytorycznie kompetentnych burmistrzów, prezesów, dyrektorów i rzeczników prasowych. Jednak mamy niewielu dobrych mówców. A przecież dobre przemówienie potrafi porwać tłumy, przekonać przeciwników i pozyskać sprzymierzeńców. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub urzędzie, o awansie, o prestiżu i szacunku. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym. Pokarzemy jak wykorzystać każdą okazję do zaprezentowania się jako profesjonalny mówca. Po szkoleniu słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały.
Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, którym ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Część z nich wykonał jako samorządowiec. Szkoli dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.
Trener: Maurycy Seweryn
TERMIN SZKOLENIA: co miesiąc 1 termin najbliższy termin: 15.11.2011
Autoprezentacja-kreowanie wizerunku skutecznego managera. termin: 12.XII.2011
Polska
- Warszawa
982.77 zł
Po siedmiu sekundach od wejścia do sali uczestnicy spotkania wyrabiają sobie zdanie na Twój temat. Oceniają Twoją twarz, garnitur lub marynarkę, analizują sylwetkę i gesty. To samo robi każdy, z kim się spotykasz jako manager. To dopiero początek. Świadomie lub nieświadomie każda osoba, z którą się widzisz, współpracujesz, dosłownie każdy obserwuje... Twoje zachowanie.
Nie warto pozostawiać autoprezentacji samej sobie. Od tego zależy nie dzień dzisiejszy, tylko przyszłość. Opinia idzie w świat, a w świecie firm, urzędów, polityki i administracji, trudno jest zamazać złe wrażenie. To wymaga ciężkiej pracy.
Podczas szkolenia pokażemy nie tylko sposób oceny managera przez partnera i klienta, czy pracownika, ale tez przez dziennikarza, radnego, czy posła, mówić krótko przez innych ludzi. Zaprezentujemy na co zwracają uwagę. Szkolenie da uczestnikowi wiedzę o sposobach kreowania wizerunku, o mechanizmach manipulacji wrażeniem, doborze narzędzi do konkretnych grup docelowych. Powiemy uczestnikom jak dobrać garderobę, jakich gestów używać a jakich nie, jak wykorzystać elementy aparycji do osiągnięcia założonego celu, jakich dodatków używać oraz jak zarządzać przestrzenią, a nawet stołem, aby zdobyć wiedzę o nastawieniu partnera rozmowy. Dzięki szkoleniu zrozumiesz, dlaczego wypowiadane przez Ciebie słowa, to tylko 10 procent komunikatu odbieranego przez ludzi.
Cena szkolenia obejmuje:
-diagnozę potrzeb szkoleniowych Klienta i grupy docelowej
-przygotowanie prezentacji, pokazu multimedialnego
-przygotowanie materiałów do ćwiczeń dostosowanych do grupy docelowej
-konsultacja zawartości merytorycznej materiałów
-przeprowadzenie szkolenia przez trenera
-przeprowadzenie oceny wyników szkoleniowych
-sporządzenie raportu końcowego
-przygotowanie i przesłanie płyty DVD do Klienta z gotowym materiałem poszkoleniowym
-tygodniową obsługę posprzedażową – konsultacje
-serwis kawowy
-wyśmienity obiad
Trener: Maurycy Seweryn
TERMIN SZKOLENIA: 12 XII 2011
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Szkolenia z ekonomii i finansów
Szkolenia prawnicze
Szkolenia z informatyki i komputerów
Doskonalenie zawodowe
Szkolenia techniczne
Szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa
Szkolenia BHP i przeciwpożarowe
Szkolenia E-learningowe
Inne szkolenia i kursy
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Loga i identyfikacja wizualna, e-marketing
Kampanie reklamowe online
Public relations w internecie
Mailing
Bannery, linki
Inne usługi związane z marketingiem internetowym
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Projektowanie sklepów internetowych
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Tworzenie sklepów internetowych
Urzędy
Urzędy gmin
Urzędy miejskie
Urzędy wojewódzkie
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Biuro rachunkowe, Dotacje unijne, Firma it, Księgowy Warszawa, Terapia uzależnień Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Dickensa 31a/25Kod pocztowy
02-384Miasto
WarszawaNIP
5262166218Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
SEWERYN SZKOLENIA Maurycy Seweryn
Imię (pierwsze)
MAURYCY
Drugie imię
CZESŁAW
Nazwisko
SEWERYN
Data rozpoczęcia działalności
2010-02-08
NIP
5262166218
Regon
142231880
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Ochota
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02384
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Karola Dickensa
Numer nieruchomości
31A
Numer lokalu
25
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
Przeważające PKD
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5813Z
WYDAWANIE GAZET
5814Z
WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6391Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA