Zobacz wszystkie (7)
O nas
UniTalk to platforma komunikacji biznesowej.
Pomysł na opracowanie własnego produktu zrodził się w 2014 roku. Sama firma powstała i weszła na rynek w 2017 roku pod nazwą TM Nextel. W 2022 roku firma zmieniła nazwę i jest obecnie znana na całym świecie jako UniTalk.
UniTalk: universal [yoonəˈvərsəl] (angielski) – uniwersalny, rozmowa [tôk] (angielski) – rozmawiać (ch.), rozmowa (n.).UniTalk świadczy szeroki wachlarz własnych usług z zakresu telekomunikacji dla biznesu, w tym telefonię IP i wirtualną centralę PBX, śledzenie połączeń (calltracking), nagrywanie rozmów telefonicznych, przyciski i widgety oddzwaniania dla serwisu, różnego rodzaju połączenia telefoniczne i routing oraz wiele innych .
Zaufało nam wdrożenie telefonii IP i innych usług: sektora publicznego i prywatnego, od małych do dużych firm z różnych dziedzin.
Platforma komunikacji biznesowej UniTalk osiągnęła znaczący sukces dzięki inwestycjom w rozwój i powiększanie własnego oprogramowania, a także wysokiemu poziomowi obsługi klientów z całego świata.
Pomysł na opracowanie własnego produktu zrodził się w 2014 roku. Sama firma powstała i weszła na rynek w 2017 roku pod nazwą TM Nextel. W 2022 roku firma zmieniła nazwę i jest obecnie znana na całym świecie jako UniTalk.
UniTalk: universal [yoonəˈvərsəl] (angielski) – uniwersalny, rozmowa [tôk] (angielski) – rozmawiać (ch.), rozmowa (n.).UniTalk świadczy szeroki wachlarz własnych usług z zakresu telekomunikacji dla biznesu, w tym telefonię IP i wirtualną centralę PBX, śledzenie połączeń (calltracking), nagrywanie rozmów telefonicznych, przyciski i widgety oddzwaniania dla serwisu, różnego rodzaju połączenia telefoniczne i routing oraz wiele innych .
Zaufało nam wdrożenie telefonii IP i innych usług: sektora publicznego i prywatnego, od małych do dużych firm z różnych dziedzin.
Platforma komunikacji biznesowej UniTalk osiągnęła znaczący sukces dzięki inwestycjom w rozwój i powiększanie własnego oprogramowania, a także wysokiemu poziomowi obsługi klientów z całego świata.
Opinie
Na Oferteo od 2 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
904425
markValuePositive
CC for YB
2024-09-18 14:17:09.182805
-1
false
Szybkie połączenie, rozsądna cena i wsparcie techniczne 24/7. Polecam!
false
false
Oferty
NAGRYWANIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH
do 199 zł
Nagrywanie rozmów telefonicznych — to rozwiązanie do rejestrowania, monitorowania i analizowania treści rozmowy telefonicznej między pracownikami a klientami.
NAGRYWANIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH UMOŻLIWIA:
Szkolenie pracowników:
Nagrania telefoniczne są wykorzystywane jako praktyczne materiały do szkolenia i podnoszenia kwalifikacji pracowników.
...
Badanie potrzeb klientów:
Dzięki rejestrom rozmów telefonicznych pytania i zastrzeżenia od Twoich klientów są zbierane oraz analizowanie.
Kontrolowanie pracowników:
Świadomość, że przełożony słucha rozmów z klientami, zwiększa odpowiedzialność pracowników. Kierownik z kolei analizuje skuteczność swoich podwładnych.
Analizowanie własnych błędów:
Pracownicy mogą samodzielnie analizować własne błędy i podnosić swój poziom zawodowy.
Ochrona danych:
Nagrywanie i przechowywanie rozmów telefonicznych zwiększa poziom bezpieczeństwa w firmie, zapobiegając wyciekom tajemnic handlowych.
ŚLEDZENIE I NAGRYWANIE ROZMÓW
Jak to działa?
Nagrywanie połączeń — to podstawową funkcjonalnością wirtualnej centrali telefonicznej UniTalk (wszystkie połączenia są rejestrowane). Zapisy połączeń znajdują się na koncie użytkownika — w sekcji „Historia połączeń”. Możesz wysłuchać nagrania bezpośrednio na koncie użytkownika, a także możesz pobrać plik niezbędnego okna dialogowego na własny komputer. Dostęp do tej funkcji można skonfigurować w zależności od uprawnień pracowników, które konfigurujesz samodzielnie. Ilość i czas przechowywania zapisów telefonicznych zależy od używanego pakietu usług UniTalk.
NAGRYWANIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH
do 199 zł
Nagrywanie rozmów telefonicznych — to rozwiązanie do rejestrowania, monitorowania i analizowania treści rozmowy telefonicznej między pracownikami a klientami.
NAGRYWANIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH UMOŻLIWIA:
Szkolenie pracowników:
Nagrania telefoniczne są wykorzystywane jako praktyczne materiały do szkolenia i podnoszenia kwalifikacji pracowników.
...
Badanie potrzeb klientów:
Dzięki rejestrom rozmów telefonicznych pytania i zastrzeżenia od Twoich klientów są zbierane oraz analizowanie.
Kontrolowanie pracowników:
Świadomość, że przełożony słucha rozmów z klientami, zwiększa odpowiedzialność pracowników. Kierownik z kolei analizuje skuteczność swoich podwładnych.
Analizowanie własnych błędów:
Pracownicy mogą samodzielnie analizować własne błędy i podnosić swój poziom zawodowy.
Ochrona danych:
Nagrywanie i przechowywanie rozmów telefonicznych zwiększa poziom bezpieczeństwa w firmie, zapobiegając wyciekom tajemnic handlowych.
ŚLEDZENIE I NAGRYWANIE ROZMÓW
Jak to działa?
Nagrywanie połączeń — to podstawową funkcjonalnością wirtualnej centrali telefonicznej UniTalk (wszystkie połączenia są rejestrowane). Zapisy połączeń znajdują się na koncie użytkownika — w sekcji „Historia połączeń”. Możesz wysłuchać nagrania bezpośrednio na koncie użytkownika, a także możesz pobrać plik niezbędnego okna dialogowego na własny komputer. Dostęp do tej funkcji można skonfigurować w zależności od uprawnień pracowników, które konfigurujesz samodzielnie. Ilość i czas przechowywania zapisów telefonicznych zależy od używanego pakietu usług UniTalk.
AUTODIALER
od 60 do 199 zł
Autodialer to elastyczne rozwiązanie do automatycznych połączeń telefonicznych z Twoją bazą kontaktów. Technologia UniTalk pozwala na automatyczne wybieranie numerów z dowolną prędkością i z dowolną liczbą numerów telefonów w Twojej bazie klientów.
Wirtualna centrala PBX UniTalk zapewnia trzy opcje automatycznego wybierania:
Automatyczne wybieran...ie bez udziału operatora
Autodialer pomoże Ci zadzwonić do tysięcy klientów w ciągu kilku minut i wyemituje nagraną wcześniej wiadomość. Informowanie o rabatach, promocjach, stanie konta, długach…
Autodialer z transferem do operatora
Autodialer odtworzy dźwięk i w razie zainteresowania połączy klienta z operatorem.
Predictive, Progressive autodialer
Operatorzy i menadżerowie nie muszą stale czekać na odebranie połączenia. System automatycznie dzwoni do abonenta, a gdy ten podniesie słuchawkę, przekazuje połączenie do operatora.
INTERAKTYWNE MENU GŁOSOWE – IVR
do 199 zł
Interaktywne menu głosowe — IVR (ang. Interactive Voice Response) — to technologia odtwarzania wcześniej nagranych wiadomości głosowych, które służą do kierowania (przekierowywania) połączeń, gromadzenia statystyk, uzyskiwania niezbędnych informacji od klientów lub wykonywania szeregu innych czynności w ramach funkcji technicznych UniTalk.
Interak...tywne menu głosowe — IVR umożliwia:
tworzenie wielopoziomowego menu głosowe;
dostarczanie wyboru przekierowania połączenia do konkretnego pracownika lub jednostki;
produkowanie wymagalnego scenariusza działania;
odtwarzanie wymagalnego powiadomienia głosowego.
Przykłady wdrożenia interaktywnego menu głosowego — IVR:
uzyskiwanie informacji o stanie konta osobistego klienta (np.: konto mobilne);
otrzymywanie informacji o statusie zamówienia (np. usługi wysyłkowe, sklepy internetowe itp.);
automatyczne potwierdzenie ponownego zamówienia (na przykład: ponowne zamówienie dostawy wody, ponowne zamówienie materiałów eksploatacyjnych);
automatyczne przekierowanie do przypiętego doradcy lub działu (na przykład: przekierowanie połączenia do działu księgowości, sprzedaży lub marketingu).
Zalety interaktywnego menu głosowego — IVR:
poprawa jakości obsługi klienta (klienci otrzymują potrzebne informacje 24/7);
poprawa efektywności obsługi połączeń przychodzących (przyjmowanie zgłoszeń i zamówień 24/7);
automatyzacja procesów biznesowych i minimalizacja kosztów (system pełni część funkcji sekretarza lub konsultanta bez ich udziału);
poprawa wizerunku firmy (pokazanie wykorzystania nowoczesnych technologii);
zwiększenie lojalności klientów (adresowe odwołanie i dostępność w dogodnym dla klientów czasie).
Istnieje możliwość utworzenia dowolnej liczby pojedynczych i wielopoziomowych IVR. Akompaniament głosowy można nagrać przy pomocy spikera lub syntezy mowy.
INTERAKTYWNE MENU GŁOSOWE – IVR
do 199 zł
Interaktywne menu głosowe — IVR (ang. Interactive Voice Response) — to technologia odtwarzania wcześniej nagranych wiadomości głosowych, które służą do kierowania (przekierowywania) połączeń, gromadzenia statystyk, uzyskiwania niezbędnych informacji od klientów lub wykonywania szeregu innych czynności w ramach funkcji technicznych UniTalk.
Interak...tywne menu głosowe — IVR umożliwia:
tworzenie wielopoziomowego menu głosowe;
dostarczanie wyboru przekierowania połączenia do konkretnego pracownika lub jednostki;
produkowanie wymagalnego scenariusza działania;
odtwarzanie wymagalnego powiadomienia głosowego.
Przykłady wdrożenia interaktywnego menu głosowego — IVR:
uzyskiwanie informacji o stanie konta osobistego klienta (np.: konto mobilne);
otrzymywanie informacji o statusie zamówienia (np. usługi wysyłkowe, sklepy internetowe itp.);
automatyczne potwierdzenie ponownego zamówienia (na przykład: ponowne zamówienie dostawy wody, ponowne zamówienie materiałów eksploatacyjnych);
automatyczne przekierowanie do przypiętego doradcy lub działu (na przykład: przekierowanie połączenia do działu księgowości, sprzedaży lub marketingu).
Zalety interaktywnego menu głosowego — IVR:
poprawa jakości obsługi klienta (klienci otrzymują potrzebne informacje 24/7);
poprawa efektywności obsługi połączeń przychodzących (przyjmowanie zgłoszeń i zamówień 24/7);
automatyzacja procesów biznesowych i minimalizacja kosztów (system pełni część funkcji sekretarza lub konsultanta bez ich udziału);
poprawa wizerunku firmy (pokazanie wykorzystania nowoczesnych technologii);
zwiększenie lojalności klientów (adresowe odwołanie i dostępność w dogodnym dla klientów czasie).
Istnieje możliwość utworzenia dowolnej liczby pojedynczych i wielopoziomowych IVR. Akompaniament głosowy można nagrać przy pomocy spikera lub syntezy mowy.
POWITANIE GŁOSOWE
do 199 zł
Powitanie głosowe — to rozwiązanie do automatycznego odtwarzania wcześniej nagranej wiadomości głosowej (powitania) podczas przychodzącego połączenia telefonicznego.
Powitanie głosowe pozwala:
podwyższyć poziom świadomości marki (przy połączeniach przychodzących, jest wyrażona nazwa Twojej firmy);
podwyższyć lojalność klientów (powitanie głosowe... — to już początek komunikacji z klientem, która zastępuje nudne sygnały dźwiękowe i stan oczekiwania. Klienci nie lubią czekać!);
dostroić powitanie w zależności od pory dnia i dnia tygodnia (godziny pracy i poza godzinami pracy);
zwiększyć lokalizację klientów (powitanie głosowe w różnych językach, Inna płeć spikerów, spersonalizowane odwołania).
Jak to działa?
Zamiast sygnałów dźwiękowych dzwoniący słyszy melodię, komunikat reklamowy lub informacyjny.
Podczas korzystania z wirtualnej centrali telefonicznej UniTalk można łączyć powitanie głosowe, melodię i interaktywne menu głosowe — IVR. Opcja jest dostępna dla połączeń zewnętrznych i wewnętrznych korporacyjnych.
Powitanie głosowe — to wizytówką Twojej firmy — natychmiast przyciąga uwagę nowych klientów i zwiększa ich zaufanie, rośnie lojalność stałych klientów.
Powitanie głosowe może informować i zatrzymywać klientów po godzinach. Z usługi powitania głosowego można korzystać bez żadnych ograniczeń (w dowolnej ilości i dowolnym czasie odtwarzania).
WIRTUALNE NUMERY TELEFONÓW
do 198 zł
Wynajem numerów telefonicznych — jedna z pożądanych usług UniTalk dla firm, która daje możliwość wynajmu numerów telefonicznych i stacjonarnych w dowolnym kraju na świecie, a także numerów toll free (0800).
Wynajem numerów telefonicznych umożliwia:
poszerzenie geografii swojej firmy w prawie każdym kraju na świecie;
zwiększenie wizerunku Twojej ...firmy na rynku krajów, w których jesteś reprezentowany;
podwyższenie lojalności klientów w określonym kraju lub w określonym mieście.
UniTalk oferuje numery FMC SIM i SIP:
numery telefonów w ponad 135 krajach świata;
numery telefonów komórkowych i stacjonarnych;
numery telefonów z obsługą wielokanałową;
numery telefonów z bezpłatnymi połączeniami przychodzącymi (toll-free 0800);
numery telefonów zarówno do połączeń, jak i do zbierania statystyk dotyczących źródeł reklamowych (Colltracking).
Korzyści z wynajmu numerów telefonów w UniTalk:
łatwe i szybkie podłączenie numeru komórkowego;
dzięki wielokanałowości żaden klient nie zostanie pominięty;
lokalizacja przedsiębiorstwa może ulec zmianie, a numery telefonów pozostaną takie same;
szybkie i wygodne połączenie szerokiej funkcjonalności wirtualnej Automatycznej centralnej telefonicznej.
TELEFONIA VOIP
do 199 zł
Telefonia VoIP — to nowoczesna technologia prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami za pomocą IP-sieci lub Internetu oraz korzystania z szerokiej gamy dodatkowych funkcjonalności.
TELEFONIA VOIP
do 199 zł
Telefonia VoIP — to nowoczesna technologia prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami za pomocą IP-sieci lub Internetu oraz korzystania z szerokiej gamy dodatkowych funkcjonalności.
WIRTUALNA CENTRALA
do 199 zł
Wirtualna centrala (ang. Hosted PBX) – to rozwiązanie oparte na chmurze, które zapewnia Twojej firmie nowoczesne możliwości telefoniczne, stanowiąc alternatywę dla fizycznego sprzętu w postaci biurowej centrali telefonicznej itp.
Narzędzie kontroli jakości obsługi klienta. Wszystkie rozmowy są rejestrowane i odtwarzane na koncie osobistym.
System... samoobsługi głosowej (wielopoziomowy IVR) podpowie abonentowi, jak rozwiązać jego pytania.
Umożliwia odtworzenie powitania głosowego zamiast sygnałów dźwiękowych. Informuje o pozostałym czasie do odpowiedzi operatora lub pozycji w kolejce.
Pozwala przypiąć klienta do menedżera. Wybrana osoba możne wybrać z CRM, UniTalk lub dowolnej innej usługi API innej firmy.
Umożliwia elastyczną dystrybucję połączeń przychodzących między pracownikami według określonych zasad i priorytetów.
Przeadresowanie połączenia jest możliwe do innego pracownika (pracowników) na numer wewnętrzny, numer miasta lub numer telefonu komórkowego.
Funkcja umożliwia łączenie się z rozmowami pracowników online i udzielanie im wskazówek, które nie będą słyszalne dla klientów.
Zadzwoni do tysięcy klientów w ciągu kilku minut i odtworzy wcześniej nagraną wiadomość głosową. Narzędzie do generowania i wzrostu sprzedaży.
Cała historia połączeń klienta w CRM. Automatyczne tworzenie potencjalnych klientów, powiązanie menedżera z klientem, połączenie jednym kliknięciem z karty klienta w CRM.
Umożliwia integrację wirtualnej centrala UniTalk z dowolnymi usługami stron trzecich.
Numery stacjonarne i komórkowe w prawie każdym kraju pomagają oszczędzać podczas połączeń zagranicznych.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi IT
Telefonia internetowa
Telekomunikacja
Systemy i usługi
Powiązane produkty i usługi:
Alarmy domowe, Internet, Alarmy, Naprawa komputerów, Bazy danych, Instalacje Warszawa, Sieci komputerowe Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Niepodległości 114Kod pocztowy
00-003Miasto
WarszawaGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Łódzkie, Mazowieckie