O nas
Nauka języka angielskiego - bardzo szeroki zakres umiejętności językowych:
Mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie.
Rozumienie i stosowane intonacji i wymowy.
Warsztat metodologiczny: dopasowany do stylu (Visual, Audial, Kinesthetical) i zapotrzebowania (Emotional Intelligence) ucznia, Aktywowanie własnych zasobów słownictwa poprzez aktywowanie różnych zmysłów.
Jestem przeciwnikiem pionowego stopniowania uczniów na początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych. Nie istnieją żadne narzędzia czy metodologia do szeregowania uczniów do grup w ten
sposób
O wiele skuteczniejszy i bliższy naturalnemu rozwojowi jest podział poziomy, porównywani do jeziora czy morza, po którym uczeń porusza się statkiem od jednej przystani do innej o innej zawartości gramatyczno-słownej. Uczestnicy dalej pozostają na tym samym poziomie. Taki podział daje szansę każdemu na komunikowanie się z każdym.
Bardzo skuteczne jest stosowanie zasady 3 x J (just now, just enough, just for me). Uczeń sam wybiera ile, kiedy i o czym będzie lekcja. Nie ma żadnych przeszkód by pierwsza lekcja nie zaczynała się od alphabetu, tylko od opisania sytuacji geopolitycznej lub prezentacji zawodu. Brzmi poważne? A jaka była twoja pierwsza lekcja polskiego? Czy nauczyciel badał poziom Twojej wiedzy w stosowaniu imiesłowu biernego przed lekcją?
Technologie on-line: komunikatory internetowe, portale społecznościowe, e-learning, white board
Technologie off-line: obrazki, video, teksty.
Mówisz po angielsku od pierwszej lekcji niezależnie od poziomu.
Twój czasowy udział w lekcji to 50%
Mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie.
Rozumienie i stosowane intonacji i wymowy.
Warsztat metodologiczny: dopasowany do stylu (Visual, Audial, Kinesthetical) i zapotrzebowania (Emotional Intelligence) ucznia, Aktywowanie własnych zasobów słownictwa poprzez aktywowanie różnych zmysłów.
Jestem przeciwnikiem pionowego stopniowania uczniów na początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych. Nie istnieją żadne narzędzia czy metodologia do szeregowania uczniów do grup w ten
sposób
O wiele skuteczniejszy i bliższy naturalnemu rozwojowi jest podział poziomy, porównywani do jeziora czy morza, po którym uczeń porusza się statkiem od jednej przystani do innej o innej zawartości gramatyczno-słownej. Uczestnicy dalej pozostają na tym samym poziomie. Taki podział daje szansę każdemu na komunikowanie się z każdym.
Bardzo skuteczne jest stosowanie zasady 3 x J (just now, just enough, just for me). Uczeń sam wybiera ile, kiedy i o czym będzie lekcja. Nie ma żadnych przeszkód by pierwsza lekcja nie zaczynała się od alphabetu, tylko od opisania sytuacji geopolitycznej lub prezentacji zawodu. Brzmi poważne? A jaka była twoja pierwsza lekcja polskiego? Czy nauczyciel badał poziom Twojej wiedzy w stosowaniu imiesłowu biernego przed lekcją?
Technologie on-line: komunikatory internetowe, portale społecznościowe, e-learning, white board
Technologie off-line: obrazki, video, teksty.
Mówisz po angielsku od pierwszej lekcji niezależnie od poziomu.
Twój czasowy udział w lekcji to 50%
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Kontakt
Adres
Ulica
Siemaszki 37/17Kod pocztowy
30-001Miasto
KrakówGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon