Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

Textilimpex Sp. z.o.o.

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Spółka Textilimpex Sp z o.o. jest przedsiębiorstwem z 70 letnią tradycja na rynku Polskim. Jako spółka skarbu państwa nasze biuro rachunkowe jest gwarantem pewności i rzetelności. Jako poszerzenie działalności spółki pragniemy zaoferować szereg usług księgowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta. Świadczymy kompleksową obsługę dla wszystkich przedsiębiorców, których księgowość oparta jest na ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych, podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz, dla firm prowadzących pełne księgi handlowe. Będziemy pomocni również w zakresie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS i obsługi kadrowo-płacowej. Obsługujemy zarówno małe jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki osobowe oraz spółki handlowe.
W ofercie posiadamy również pomoc we wszelkich formalnościach związanych z założeniem własnej działalności gospodarczej lub rejestracji spółek prawa handlowego. Gwarantujemy terminową realizację powierzonych rozliczeń oraz pomoc w prowadzeniu bieżących spraw firmy.
Wszystkie usługi świadczymy z dołożeniem należytej staranności oraz z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Wybierając nasze biuro rachunkowe, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu działalności gospodarczej, a obsługę księgową i kadrowo-płacową pozostawić nam.

Nasza siedziba znajduje się w Nowym Centrum Łodzi. Poniżej wykaz usług, świadczonych przez naszą firmę:

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
• Kontrolę dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
• Prowadzenie ewidencji przychodów
• Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-28

Podatkowa książka przychodów i rozchodów
• Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
• Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
• Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
• Miesięczne lub kwartalne rozliczania podatku dochodowego
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-36, PIT-36L
• Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych

Księgi handlowe
• Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
• Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
• Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
• Miesięczne rozliczenia podatku dochodowego
• Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
• Sporządzanie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przygotowywanie informacji dodatkowej
• Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego CIT-8
• Bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald
• Na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych wraz z utworzeniem Zakładowego Planu Kont

Kadry i płace
• Sporządzanie list płac, rachunków do umowy zlecenia oraz o dzieło, pasków do wypłaty oraz raportów RMUA
• Wyliczanie wynagrodzeń za pracę w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
• Wyliczanie urlopów, odpraw i ekwiwalentów
• Naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników, przygotowywanie przelewów do Urzędu Skarbowego
• Wyliczanie miesięcznych składek ZUS, sporządzanie deklaracji oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS
• Przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz pracowników
• Sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, PIT-8B
• Sporządzanie i dostarczanie do GUS sprawozdań dotyczących danych kadrowych

Branża

Obszar działania

Mazowieckie, Wielkopolskie, Łódzkie, Świętokrzyskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Textilimpex Sp. z.o.o.
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Traugutta 25, 90-114 Łódź

Telefon

+48 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy "TEXTILIMPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 1975-12-15
NIP 7250007610
Regon 000050216

Siedziba

Kraj Polska
Województwo ŁÓDZKIE
Powiat Łódź
Gmina Łódź-Śródmieście
Miejscowość Łódź
Kod pocztowy 90113
Poczta Łódź
Ulica ul. Traugutta
Numer nieruchomości 25

Kontakt

Telefon kontaktowy 0426361819
Fax 0426361638
Email SEKRETARIAT@TEXTILIMPEX.COM.PL
Strona www WWW.TEXTILIMPEX.COM.PL

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 131 - Własność mieszana między sektorami z przewagą własności sektora publicznego, w tym z przewagą własności Skarbu Państwa

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data powstania 1975-12-15

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
4641Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TEKSTYLNYCH
Przeważające PKD
8122Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
5210B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
4690Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4675Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH
4646Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH
2229Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
2223Z PRODUKCJA WYROBÓW DLA BUDOWNICTWA Z TWORZYW SZTUCZNYCH
2222Z PRODUKCJA OPAKOWAŃ Z TWORZYW SZTUCZNYCH
2221Z PRODUKCJA PŁYT, ARKUSZY, RUR I KSZTAŁTOWNIKÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.