O nas
Socialmath jest firmą analityczną specjalizującą się w kompleksowym realizowaniu badań komercyjnych oraz naukowych, a także projektów Business Intelligence i Data Science.
Nasze usługi dedykowane są firmom o dowolnym profilu działalności (IT, telekomunikacja, bankowość, produkcja, logistyka), organizacjom działającym w obszarze marketingu politycznego, oraz wszystkim tym, których potrzeby obejmują liczbowy opis rzeczywistości rynkowej i których nie stać na chybione decyzje.
Nasze usługi obejmują:
BUSINESS INTELLIGENCE I OUTSOURCING DATA SCIENCE:
- pomoc w rozwiązywaniu niestandardowych problemów na styku software development – statystyka – human behavior
- wsparcie procesów software development w obszarach Business Intelligence
- zaawansowaną analitykę w obszarach UX i USABILITY
- symulacje zachowań i prognozowanie w paradygmacie Dynamical Social Psychology
- wsparcie w zakresie human data collection
- machine learning/uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele sztucznej inteligencji
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (6 SIGMA)
Określanie specyfikacji linii produkcyjnej
Poprawa lub estymacja wydajności produktu / przedsiębiorstwa
Redukcja wadliwości produktów lub reagowanie na rozregulowanie procesu
Monitoring bieżących zadań produkcyjnych
Sterowanie procesów przemysłowych
SEGMENTACJA RYNKU / MARKETINGOWE TECHNIKI ANALITYCZNE:
Analiza Conjoint - pozwala na identyfikację najważniejszych cech i wersji produktu oraz ich znaczenie oraz wartość dla klientów; to wszystko przy małym nakładzie kosztów badawczych i niewielkich grupach testowych
Drzewa klasyfikacyjne (CHAID) i analiza dyskryminacyjna - pozwolą dla grup produktów lub procesów wyodrębnić grupy klientów o podobnych cechach; wskażą kanały dystrybucji i pomogą zrozumieć charakterystykę rynku
Analizy skupień - pozwalają na podział klientów lub produktów w bliskie sobie (podobne) grupy i kategorie
Analiza korespondencji i skalowanie optymalne - pozwala uchwycić relację między markami a ich atrybutami lub innymi cechami o charakterze kategorii sematycznych
Modele liniowe (ogólne/uogólnione) - pozwalają profilować marki i produkty; odpowiadają na pytanie czy dane cechy różnicują wartość produktu, chęć zakupu, jakość marki itd.
Analizy Churn - pozwalają określić przyczyny i przewidywać migrację klientów; pozwalają też na budowanie więzi z klientem niepewnym
Uczenie maszynowe - pozwalają na określenie a następnie predykcję złożonych zależności pomiędzy na przykład działaniami call center a utrzymaniem klienta
Sieci neuronowe - pozwalają na określenie całych zespołów zależności niewyrażalnych klasycznymi metodami, jak na przykład rozpoznawanie jednostek chorobowych albo ocenę wiarygodności kredytowej
Równania strukturalne - pozwalają uchwycić złożone mechanizmy psychologiczne klienta oraz warunkowy wpływ wielu zmiennych na raz.
Modele szeregów czasowych - pozwalają na kontrolę zależności między zmiennymi na przestrzeni lat / kwartałów z uwzględnieniem wpływu pojawiającego się nawet po długim czasie
BUDOWANIE / WALIDACJA NARZĘDZI BADAWCZYCH
Redukcja wymiarów
Trafność teoretyczna i praktyczna
Modelowanie struktury
TWORZENIE PROFESJONALNYCH NARZĘDZI KWESTIONARIUSZOWYCH
dowolny obszar badań (testy psychologiczne, testy dla HR, testy selekcyjne, testy wewnątrzorganizacyjne)
budowane w oparciu o klasyczną teorię testów
KONSULTACJE, KURSY I SZKOLENIA
Pracujemy na oprogramowaniu: Gretl, SPSS, Statistica, R, Stata i inne
Nasze usługi dedykowane są firmom o dowolnym profilu działalności (IT, telekomunikacja, bankowość, produkcja, logistyka), organizacjom działającym w obszarze marketingu politycznego, oraz wszystkim tym, których potrzeby obejmują liczbowy opis rzeczywistości rynkowej i których nie stać na chybione decyzje.
Nasze usługi obejmują:
BUSINESS INTELLIGENCE I OUTSOURCING DATA SCIENCE:
- pomoc w rozwiązywaniu niestandardowych problemów na styku software development – statystyka – human behavior
- wsparcie procesów software development w obszarach Business Intelligence
- zaawansowaną analitykę w obszarach UX i USABILITY
- symulacje zachowań i prognozowanie w paradygmacie Dynamical Social Psychology
- wsparcie w zakresie human data collection
- machine learning/uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele sztucznej inteligencji
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (6 SIGMA)
Określanie specyfikacji linii produkcyjnej
Poprawa lub estymacja wydajności produktu / przedsiębiorstwa
Redukcja wadliwości produktów lub reagowanie na rozregulowanie procesu
Monitoring bieżących zadań produkcyjnych
Sterowanie procesów przemysłowych
SEGMENTACJA RYNKU / MARKETINGOWE TECHNIKI ANALITYCZNE:
Analiza Conjoint - pozwala na identyfikację najważniejszych cech i wersji produktu oraz ich znaczenie oraz wartość dla klientów; to wszystko przy małym nakładzie kosztów badawczych i niewielkich grupach testowych
Drzewa klasyfikacyjne (CHAID) i analiza dyskryminacyjna - pozwolą dla grup produktów lub procesów wyodrębnić grupy klientów o podobnych cechach; wskażą kanały dystrybucji i pomogą zrozumieć charakterystykę rynku
Analizy skupień - pozwalają na podział klientów lub produktów w bliskie sobie (podobne) grupy i kategorie
Analiza korespondencji i skalowanie optymalne - pozwala uchwycić relację między markami a ich atrybutami lub innymi cechami o charakterze kategorii sematycznych
Modele liniowe (ogólne/uogólnione) - pozwalają profilować marki i produkty; odpowiadają na pytanie czy dane cechy różnicują wartość produktu, chęć zakupu, jakość marki itd.
Analizy Churn - pozwalają określić przyczyny i przewidywać migrację klientów; pozwalają też na budowanie więzi z klientem niepewnym
Uczenie maszynowe - pozwalają na określenie a następnie predykcję złożonych zależności pomiędzy na przykład działaniami call center a utrzymaniem klienta
Sieci neuronowe - pozwalają na określenie całych zespołów zależności niewyrażalnych klasycznymi metodami, jak na przykład rozpoznawanie jednostek chorobowych albo ocenę wiarygodności kredytowej
Równania strukturalne - pozwalają uchwycić złożone mechanizmy psychologiczne klienta oraz warunkowy wpływ wielu zmiennych na raz.
Modele szeregów czasowych - pozwalają na kontrolę zależności między zmiennymi na przestrzeni lat / kwartałów z uwzględnieniem wpływu pojawiającego się nawet po długim czasie
BUDOWANIE / WALIDACJA NARZĘDZI BADAWCZYCH
Redukcja wymiarów
Trafność teoretyczna i praktyczna
Modelowanie struktury
TWORZENIE PROFESJONALNYCH NARZĘDZI KWESTIONARIUSZOWYCH
dowolny obszar badań (testy psychologiczne, testy dla HR, testy selekcyjne, testy wewnątrzorganizacyjne)
budowane w oparciu o klasyczną teorię testów
KONSULTACJE, KURSY I SZKOLENIA
Pracujemy na oprogramowaniu: Gretl, SPSS, Statistica, R, Stata i inne
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Zaawansowane Rozwiązania Analizy Danych
od 1 do 1000000 zł
Oferujemy:
- zawansowane rozwiązania analizy danych dla biznesu i nauki
- projektowanie badań eksperymentalnych, quasieksperymentalnych, korelacyjnych
- tradycyjne modele statystyczne (regresja, modelowanie strukturalne SEM, testy istotnościowe)
- prognozowanie, six sigma, conjoint, sieci neuronowe, mashine learning
- symulacje w paradygmacie... Dynamical Social Psychology
- kwestionariuszowe instrumenty pomiarowe dla HR
- szkolenia z metodologii badań i statystyki
Business Intelligence i Outsourcing Data Science
Social Math wspiera działy business intelligence, dostarczając
zaawansowane i kompleksowe rozwiązania analityczne, know-how
w zakresie badań operacyjnych/statystyki oraz outsourcing data
science.
Oferujemy:
- pomoc w rozwiązywaniu niestandardowych problemów na styku software development – statystyka – human behavior
- wsparcie procesów... software development w obszarach BI
- zaawansowaną analitykę w obszarach UX i USABILITY
- symulacje zachowań w paradygmacie Dynamical Social Psychology
- wsparcie w zakresie human data collection
- zaawansowane rozwiązania analizy danych (deskrypcja, diagnoza, predykcja, preskrypcja)
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi IT
Analiza i projektowanie systemów IT
Programowanie
Bazy danych
Nauka i edukacja
Badania i rozwój, analizy
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Agencja marketingowa, Pozycjonowanie stron, Grafik komputerowy
O Firmie
Adres
Ulica
Długa 3F/2Kod pocztowy
58-320Miasto
WalimNIP
8862687795Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie, Lubuskie, Dolnośląskie, Łódzkie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie, Podlaskie, Pomorskie, Małopolskie, Lubelskie, Kujawsko-pomorskie, Podkarpackie, Śląskie, Opolskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Chiny, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Kazachstan, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Stany Zjednoczone, Cypr
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
SOCIAL MATH Szymon Wrześniowski
Imię (pierwsze)
SZYMON
Drugie imię
ŁUKASZ
Nazwisko
WRZEŚNIOWSKI
Data rozpoczęcia działalności
2016-03-07
NIP
8862687795
Regon
363766525
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
wałbrzyski
Gmina
Walim
Miejscowość
Walim
Kod pocztowy
58320
Ulica
ul. Długa
Numer nieruchomości
3F
Numer lokalu
2
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
Przeważające PKD
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE