System CRM do zarządzania pracą telemarketerów

2009-11-30
DS
Dariusz S.
Sopot lub Elbląg, Pomorskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Sopot lub Elbląg, , Pomorskie
System CRM do zarządzania pracą telemarketerów. Zadania: 1) System przepływu informacji - logowanie - Panel admina Zakładki -Dodaj firmę -wyszukiwarka -zadania wycen -raport a)dodaj firmę Pola do dodania rekordu jak w 2a b)wyszukiwarka rekordów jak na głównej w pk 2 c)zadania wycen Wchodząc w ten dział pojawiają się rekordy firm które w panelu pracownika zatwierdzono do wyceny. Wyniki pokazują się z dopiskiem jaki login rekord zgłosił. w polach pojawia się oczywiście edycja oraz guzik wykonane Gdy nacisnę guzik wykonane automatycznie przechodzi rekord do panelu pracownika który zgodnie z data kontaktu będzie miał rekord u siebie wyświetlany d)raport każdego usera ile co zrobił 2)Panel pracownika Główna strona ma posiadać wyszukiwarkę na treść, opcje filtrowania(po stronie www, po treści, po frazach,) Zakładki: -zadania -raporty -główna -historia a)zadania: wyświetlać mają się w wierszu: -godzina -nazwa firmy -strona www -email -osoba odp za kontakt -tel -pole tekstowe na cennik do wklejania -uwagi(pole tekstowe) -ważne (pole tekstowe) -raport kontaktu (pole tekstowe) Guziki : -edycja(Możliwości edycja pełna każdego pola) -wycen -odrzuć -podpisana umowa (tutaj w bazie zapisuje) 3)Działania: Po wciśnięciu guzika edycja każde pole można edytować oraz zmienić Po wciśnięciu guzika wycen wysyła się info do panelu admina. Dodatkowo po naciśnięciu pojawi się pole data, godzina ponownego kontaktu,Warunek z komunikatem ze musi być wcześniej uzupełnione pole raport kontaktu Pole odrzuć zapisze dany rekord w bazie z adnotacja W danym dniu logując się pojawi się w wierszach w kolorze czerwonym lista rekordów wycenionych przez admina z podana data godzina kontaktu. Każdorazowo zmieniając datę kontaktu przesuwa się na dzień wpisany wyświetlanie rekordu. Dodatkowo z bazy pojawia się lista 10 firm na danego usera. Gdy jakiś wyceni, odrzuci wówczas dochodzi kolejny nowy jeden rekord(oczywiste userom nie możne być przypisane duplikowanie się rekordów) b)Raport Naciskając ten przycisk pojawi się info ile w danym dniu rekordów dostał user, ile wycenił, ile odrzucił, ile edytował, c)link do głównej d)wyszukiwarka e)historia -spis każdego rekordu pokazywanego tak jak w a) jednakże te rekordy już z wskazana data kontaktu przez handlowca na czerwono. Każdy rekord można edytować zmienić, nacisnąć wycen, odrzuć Proszę o podawanie ceny wykonania, terminy oddania produktu i instalacji na serwerze.
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
1295
Identyfikator zapytania
97856

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło