Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
3
godziny
7 gru 19:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
dzień
9 gru 10:20
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Zlecę telemarketing wychodzący w branży finansowej.
Zlecenie polega na umawianiu spotkań handlowych dla doradcy finansowego z kategorii ubezpieczenia grupowe pracowników i grup nieformalnych oraz terminale do akceptacji kart płatniczych.
Wyłącznie stawka prowizyjna 25zł za spotkanie, które odbyło się lub nie...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- telemarketing,
-...
|
Firma zleci akcję telemarketingową profesjonalnej firmie w systemie prowizyjnym.
Branża suplementów diety dla kobiet.
Termin skorzystania z oferty w...
|
Zlecę sprzedaż produktów i usług firmy.
skuteczność do dodzwonionej bazy w CC z którego teraz korzystamy wynosi ok. 6-7%.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań, skuteczny kontakt z Klientem
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Dodatkowe informacje:
- umawianie spotkań dla brokera ubezpieczeniowego,
- baza telefonów po stronie Wykonawcy,
- rejon działania to województwo lubuskie oraz wielkopolskie - w zasięgu 150km od Gorzowa...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań z klientami...
|
Zlecę monitoring należności.
Chodzi o kontakt z klientami, którzy opóźniają się w płatnościach powyżej 8 dni.
Interesuje mnie skuteczne nawiązanie kontaktu telefonicznego z klientem, zapytanie o przyczynę opóźnienia oraz ustalenie terminu płatności.
Zwrotnie powinien być przekazany raport z wykonanej czynności.
W tej chwili...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Informacje dodatkowe: preferowane Firmy, które umawiają ok 5 spotkań...
|
InvestGlob
Świadczymy usługi z zakresu pośrednictwa kredytowego oraz ubezpieczeniowego. Naszym zadaniem jest pomoc w dostępie do najkorzystniejszych produktów finansowych zarówno dla osób prywatnych jak i firm.
Działamy na terenie...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski...
|
Infocon.Sp. z o.o.
Teleoperator.com to gotowe środowisko sprzedażowe składające się z systemu internetowego, bazy danych firm do których można dzwonić oraz opcjonalnie telemarketerów gotowych do pracy w Państwa imieniu (dzwonienie może realizować Państwa pracownik lub dowolny...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do największych instytucji finansowych na rynku....
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników komputerów w ich codziennej pracy, administracji serwerami, zarządzaniem kopiami...
|
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz pracuje na...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona....
|
EL-Technika
Asza firma zajmuje się profesjonalną instalacją następujących systemów:
- CCTV - telewizja przemysłowa
- SSWiN - systemy sygnalizacji włamania i napadu
- KD - kontrola dostępu
- systemy domofonowe
- systemy telekomunikacyjne
- SAP - systemy alarmu pożarowego
Na powyższe usługi posiadamy stosowne licencje oraz...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się zawsze...
|
CONFRONTER SP. Z O.O.
Confronter to nie tylko nowoczesna porównywarka finansowa, dzięki której szybko i bezpłatnie porównasz najlepszy kredyt, konto, ubezpieczenie, lokatę czy platformę inwestycyjną na rynku forex. Nasza firma to także baza wiedzy, tworzona przy...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej obsługi procesu rekrutacji, umawiania spotkań...
|
Liczba wyświetleń strony: 197 |