Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
26
minut
4 lis 15:44
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań pod ubezpieczenia grupowe w firmach zatrudniających powyżej 10 osób
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dotarcie do kilku konkretnych grup docelowych z informacją o 2 podobnych produktach, aby rozważyli zakup hurtowy.
Przykładowi odbiorcy:
- przychodnia weterynaryjna prowadząca sklep
- salon strzyżenia zwierząt (salon groomerski)
- lokalny sklep zoologiczny
Ter...
|
Zlecę profesjonalne pozyskanie Firm w celu późniejszej obsługi przez nas.
Jesteśmy firmą z branży budowy hal i konstrukcji stalowych.
Termin skorzystania z...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- Zleceniodawcy zależy na dotarciu do klienta biznesowego, do osoby, która odpowiada za zakupy drukarek, materiałów...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing (umawianie spotkań z klientami biznesowymi)
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy
Wymagania dodatkowe:
- obsługa flot...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Przedmiotem współpracy jest usługa telemarketingu:
1. W zakresie prowadzonej przez Zleceniodawcę działalności na rynku odszkodowań -
• aktywne pozyskiwanie potencjalnych kontaktów w postaci...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: call-center do umawiania spotkań...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań handlowych, branża energetyczna
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Dodatkowe informacje:
- umawianie spotkań dla brokera ubezpieczeniowego,
- baza telefonów po stronie Wykonawcy,
- rejon...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań handlowych dla DKB Play
Teren: województwo małopolskie
Termin skorzystania z oferty: możliwy od...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- umawianie spotkań handlowych,
- Klient dysponuje swoją bazą firm,
- branża...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, o...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
- nowy kanał sprzedaży/dystrybucji bez żadnych dodatkowych opłat
- sprzedaż swoich...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w zakresie projektowania i tworzenia aplikacji, pozwala nam...
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i zarządzania. Tworzymy strony www, sklepy internetowe, opracowujemy i obsługujemy kampanie wizerunkowe i promocyjne w...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę...
|
CCTEL Sp. z o.o. Sp. k.
Firma CCTel Sp. z o. o. Sp. k. zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, Call center i działaniami outsourcingowymi. Nasza oferta obejmuje usługi wirtualnego biura, e-sekretariatu, księgowości, wsparcia IT. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Od 2002 roku obsługujemy...
|
TomBit Tomasz Sańczyk
Głównym celem naszego zespołu jest dostarczenie Klientom kompleksowych rozwiązań technicznych, służących ochronie mienia. Nie straszne są nam żadne zlecenia, np. montaż i uruchomienie systemu alarmowego oraz monitoringu...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych,
- badanie satysfakcji klientów,
- ankiety...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Liczba wyświetleń strony: 304 |