Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
23
minuty
16 lip 18:24
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Umawiane spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie 20 spotkań /tygoniowo na fotowoltaikę.
Woj.śląskie.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznych
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w biurze.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: tylko...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Ubezbieczenia
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Generowanie leadów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
Jesteśmy zainteresowani leadmi ukierunkowanymi pod spotkanie na temat pomp ciepła.
Jaki jest u Państwa koszt 1 szt. generowanego leada?
Skąd...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Generowanie leadów...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: - generowanie leadów (umawianie spotkań) na zimnej bazie pod sprzedaż: ubezpieczeń, fotowoltaiki, pomp ciepła lub kredytów (każda z tych branż nas interesuje)
- spotkania online z całej Polski
- możemy dostarczyć bazę
- model "cost per...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy CallCenter, które będzie w stanie generować dla...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, Znajdowanie leadów, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, kredytobiorcy frankowi
Wymagania dodatkowe: Proszę o kontakt firmy zainteresowane dłuższą współpracą. Poszukujemy klientów posiadających...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskiwanie leadów do klientów firmowych...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w realizację przekazanego celu.
Preferowany kontakt na adres...
|
Kysune Sp. z o.o.
Od 2015 roku działamy komercyjnie w internecie, a nasza historia z internetem i jego technologiami rozpoczęła się dużo wcześniej. Specjalizujemy się głównie w automatyzacji procesów w firmach naszych klientów oraz tworzeniu dedykowanych rozwiązań, które przez kolejne lata utrzymujemy. Dzięki śledzeniu aktualnych trendów i...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdziel...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
- skuteczne wprowadzenie produktu lub usługi na rynek polski i zagraniczny,
-...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji produktu. Do powierzonych zadań podchodzimy rzetelnie i z pełną...
|
Liczba wyświetleń strony: 8 |