Zapotrzebowanie na administrowanie domów szeregowych, 14 nieruchomości, Rzeszów
Karol
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- B●●●●●● S●●●●●●●●
-
- Tel:
-
793●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
b●●●●@●●●●●
pokaż
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na zarządzanie nieruchomościami
Miejsce: Rzeszów - powiat Rzeszów, Podkarpackie
Zakres zlecenia: obsługa prawna, odśnieżanie, administracja i zarządzanie, księgowość
Rodzaj budynku: domy szeregowe
Ilość nieruchomości: 14
Obecność lokali usługowych: tak
Informacje dodatkowe: Nieruchomości znajdują się na ulicy Aroniowej w Rzeszowie. Aktualnie jest ich 14 do końca roku do użytkowania zostaną dodane kolejne - w sumie będzie 40 segmentów.
Usługa powinna obejmować swym zakresem:
1) Obsługę prawną w tym pomoc w założeniu wspólnoty mieszkaniowej i późniejsze jej reprezentowanie, opracowanie uchwał, itp.
2) Obsługę bankowo-księgową (otwarcie rachunku i jego prowadzenie, dokonywanie rozliczeń, sporządzanie sprawozdań finansowych)
3) Obsługę administracyjną
4) Windykację (np. w przypadku gdy członek wspólnoty/właściciel budynku uchylał się będzie od dokonywania wpłat na rzecz wspólnoty).
Ofertę proszę podzielić na dwa warianty: pierwszy dla 14 segmentów i drugi dla wszystkich 40 segmentów.
Termin skorzystania z oferty: w ciągu miesiąca
Nr zapytania ofertowego:
9023308