Zapytanie o sklep internetowy, Poznań
Karol
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- M●●●●●● N●●●●●●●●
-
- Tel:
-
+48●●●●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
p●●●●@●●●●●
pokaż
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na obsługę sklepów internetowych
Miejsce: Poznań - powiat Poznań, Wielkopolskie
Potrzebne usługi: Dodawanie produktów do sklepu internetowego dhoper
Funkcjonalność: Administracja sklepu - rozwijanie funkcjonalności sklepu
Liczba stron i podstron: więcej niż 50 stron
Technologie: Klient potrzebuje porady
Opis projektu: Poszukujemy kandydata na stanowisko Administrator sklepu internetowego - Specjalista E-commerce Shoper. Branża: meble biurowe, meble metalowe - przemysłowe.
Twój zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa sklepów internetowych na silnikach Shoper
• dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu
• wprowadzanie zmian, udogodnień, aktualizacja i dodawanie nowych wtyczek na sklepy
• wdrażanie nowych produktów na sklepy, tworzenie opisów, wariantów, atrybutów i opcji dodatkowych.
• wystawianie produktów na Allegro
• udział w planowaniu treści zamieszczanych w social mediach
• obsługa programu do synchronizacji cen produktów i stanów magazynowych
• praca na systemie Baselinker
• wdrażanie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych
• pozycjonowanie sklepu
• uzupełnianie i korygowanie drzewa kategorii w sklepach
• realizacja opisów i edycja zdjęć produktów
Termin realizacji usługi: Klient dostosuje się do wolnych terminów
Nr zapytania ofertowego:
8981161