Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
6
minut
26 lip 13:36
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
50
minut
26 lip 14:20
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
53
minuty
26 lip 14:23
59
minut
26 lip 14:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
2
godziny
26 lip 15:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Poszukuję Call Center do pozyskania nowych klientów.
Termin skorzystania z oferty...
|
Zlecę usługę call center.
Usługa polega na sprzedaży usług windykacyjnych dla firm.
Termin rozpoczęcia prac jest...
|
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy partnerów z branży call center
Współpraca w zakresie umawiania spotkań handlowych.
Termin skorzystania z oferty możliwy od...
|
Usługa: pozyskiwanie klientów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- pozyskiwanie klientów zainteresowanych dotacjami dla...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań w temacie windykacji należności, na obszarze woj. małopolskiego
Rodzaj prac:
- windykacja polubowna,
- windykacja sądowa,
- windykacja egzekucyjna,
- windykacja...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań z potencjalnymi klientami dla przedstawiciela Firmy...
|
Zakres zlecenia: zlecę pozyskiwanie klientów (call center lub inne sposoby)
Zleceniodawca zajmuje się:
- firma konsultingowa,
- pozyskiwaniem dotacji unijnych.
Sposób rozliczenia: na zasadzie...
|
Zlecę umawianie spotkań pod tematy związane z ubezpieczeniem na życie.
Preferowane Firmy, które posiadają doświadczenie w umawianiu takich spotkań.
W początkowej fazie współpracy ok. 2 spotkania każdego dnia.
Rozpoczęcie współpracy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Zlecę usługę Call Center, sprzedaż ogłoszeń/reklam na ulotkach grupowych, cała Polska.
Telefoniczne pozyskiwanie Klienta z kilku regionów zbiorczych w Polsce (miasta lub powiaty).
Do pozyskania 20 firm z każdej lokalizacji miesięcznie.
Najlepiej własna baza firm.
Każda branża.
Rozliczenie na podstawie faktury VAT.
Termin skorzystania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług Call Center: nie
Klienci: firmy, osoby...
|
Zlecę wykonanie usługi pozyskiwania kontraktów i zleceń, na obróbkę mechaniczną stali, na zasadzie Call-Center.
Na początek posiadamy własną bazę Firm.
Należy dotrzeć do osób odpowiedzialnych za składanie zamówień w w/w zakresie, uzyskać zgodę na przesłanie oferty, imię, nazwisko, adres e-mail, telefon...
|
Usługa: usługi prawne
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne i firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań biznesowych...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania,...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny...
|
Genesis Trade
Firma składa się z kilku oddziałów, które charakteryzują się różnymi kwalifikacjami i funkcjami. do działań naszej firmy należą m.in. :
- Obsługa firm w zakresie public relations
- przygotowywanie akcji marketingowych i promocyjnych
- Tworzenie produktów promocyjnych niedostępnych...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności.
Jeżeli zainteresowała Państwa nasza propozycja...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na masową skalę, przy zachowaniu najwyższej jakości,...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej obsługi procesu rekrutacji, umawiania spotkań...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 248 |