Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
6
minut
26 lip 13:36
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
50
minut
26 lip 14:20
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
53
minuty
26 lip 14:23
59
minut
26 lip 14:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
2
godziny
26 lip 15:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: śpiewanie Roty na stojąco
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: dzwonic za ogłoszeniami
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Poszukuję Call Center do pozyskania nowych klientów.
Termin skorzystania z oferty...
|
Zlecę usługę call center.
Usługa polega na sprzedaży usług windykacyjnych dla firm.
Termin rozpoczęcia prac jest...
|
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy partnerów z branży call center
Współpraca w zakresie umawiania spotkań handlowych.
Termin skorzystania z oferty możliwy od...
|
Usługa: pozyskiwanie klientów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- pozyskiwanie klientów zainteresowanych dotacjami dla...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań w temacie windykacji należności, na obszarze woj. małopolskiego
Rodzaj prac:
- windykacja polubowna,
- windykacja sądowa,
- windykacja egzekucyjna,
- windykacja...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań z potencjalnymi klientami dla przedstawiciela Firmy...
|
Zakres zlecenia: zlecę pozyskiwanie klientów (call center lub inne sposoby)
Zleceniodawca zajmuje się:
- firma konsultingowa,
- pozyskiwaniem dotacji unijnych.
Sposób rozliczenia: na zasadzie...
|
Zlecę umawianie spotkań pod tematy związane z ubezpieczeniem na życie.
Preferowane Firmy, które posiadają doświadczenie w umawianiu takich spotkań.
W początkowej fazie współpracy ok. 2 spotkania każdego dnia.
Rozpoczęcie współpracy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Zlecę usługę Call Center, sprzedaż ogłoszeń/reklam na ulotkach grupowych, cała Polska.
Telefoniczne pozyskiwanie Klienta z kilku regionów zbiorczych w Polsce (miasta lub powiaty).
Do pozyskania 20 firm z każdej lokalizacji miesięcznie.
Najlepiej własna baza firm.
Każda branża.
Rozliczenie na podstawie faktury VAT.
Termin skorzystania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług Call Center: nie
Klienci: firmy, osoby...
|
Zlecę wykonanie usługi pozyskiwania kontraktów i zleceń, na obróbkę mechaniczną stali, na zasadzie Call-Center.
Na początek posiadamy własną bazę Firm.
Należy dotrzeć do osób odpowiedzialnych za składanie zamówień w w/w zakresie, uzyskać zgodę na przesłanie oferty, imię, nazwisko, adres e-mail, telefon...
|
Usługa: usługi prawne
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne i firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań biznesowych...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania,...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny...
|
Genesis Trade
Firma składa się z kilku oddziałów, które charakteryzują się różnymi kwalifikacjami i funkcjami. do działań naszej firmy należą m.in. :
- Obsługa firm w zakresie public relations
- przygotowywanie akcji marketingowych i promocyjnych
- Tworzenie produktów promocyjnych niedostępnych...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności.
Jeżeli zainteresowała Państwa nasza propozycja...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 246 |