Projektowanie graficzne SMR Design
Projektowanie graficzne jest moją pasją.
Nazywam się Mateusz Latocha i mam ponad dekadę doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej oraz reklamy.
Doszlifowałem je na uczelni, którą ukończyłem z wyróżnieniem. W portfolio zgromadziłem również szereg prac z zakresu grafiki artystycznej, która pomaga mi wyrażać...
MUISTO Radosław Maciejewski
Kilkanaście lat temu zacząłem współpracę z największymi wydawnictwami w Polsce. W 2016 roku założyłem Muisto, aby poszerzyć swoją działalność o fotografię. Obecnie współpracuję również z agencją reklamową Pompidou w Warszawie.
Realizowałem projekty dla: Agora SA, Polska Press Grupa, Axel Ringier...
Małgorzata Maurer "Goti Studio"
Jestem inż. informatyki ze specjalizacją grafika komputerowa z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Do każdego projektu podchodzę z sercem i zaangażowaniem. Pracuję zarówno z klientami indywidualnymi jak i jako podwykonawca dla agencji reklamowych.
W trakcie realizacji projektu pozostaję w...
MACGRAF DESIGN Wojciech Kacprzak
Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie reklamy obejmujące między innymi projektowanie graficzne wraz z produkcją poligraficzną materiałów promocyjnych, głównie skupiamy się jednak na kreowaniu nowych rozwiązań w dziedzinie opakowań reklamowych.
Działamy nieszablonowo, zapewniamy rozwiązania wyszukane i nowatorskie. Łączymy kreatywność z...
Simply Marketing
Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie. Stworzymy dla Ciebie logo, ale również pełną identyfikację wizualną, od materiałów online po materiały drukowane. Rysujemy również ilustracje na użytek komercyjny. Budujemy...
Rexim Sp. z o. o.
Firma Rexim oferuje swoim klientom pomoc we wprowadzaniu na rynek nowej firmy i idei marki oraz umacnianiu pozycji już istniejącej. Specjalizujemy się w tworzeniu wizerunku klienta, do którego zawsze podchodzimy indywidualnie, aby w pełni spełnić oczekiwania i potrzeby....
BLOOMVISE GROUP Sp. z o.o
Marketing to nie reklama.
Marketing to Twoja relacja z klientem.
Kluczowa jest relacja między Tobą a Twoim klientem, w której to Ty odpowiadasz zarówno za to, aby zrozumieć potrzeby klienta, jak i za to, żeby zostać zrozumianym przez niego. Reklama to ostatni etap, w...