Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
godzina
12 kwi 13:43
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
8
godzin
12 kwi 20:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: branża finansowa - usługi windykacyjne, faktoring
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: adwokaci, radcy prawni,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Klient zleci telemarketing, poszukiwanie klientów w branży bankowość, finanse, kredyty dla firm i osób prywatnych z województwa lubelskiego
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług...
|
Zlecę umawianie spotkań handlowych, tylko biznes.
Interesuje mnie min. 100 spotkań w miesiącu.
Poszukuje sprawnego CC do sprzedaży oferty łączonej (energia elektryczna plus gaz ziemny) dla klientów indywidualnych. Branża telekomunikacja i...
|
Poszukuję Firmy Call Center, która podjęłaby się sprzedaży produktów cyfrowych dla edukacji.
Zapewnimy
- wysoką prowizję,
- bazę,
- materiały elektroniczne,
- specjalistyczne szkolenie produktowe.
Poszukujemy Firmy z gotowym zespołem sprzedażowym, która nie boi się...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- umawianie tylko leadów,
- klient firmowy, głównie deweloperzy,
- Klieny posiada własną bazę do kontaktu, ale jeżeli jest możliwość może być przygotowana/zakupiona przez zewnętrzną...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- umawianie spotkań dla biura kredytowego,
- call...
|
Podejmę współpracę z call center na terenie Polski, które będzie pozyskiwać z własnej bazy, klientów po szkodach komunikacyjnych z OC do 3 lat chcących uzyskać dopłatę do już wypłaconego odszkodowania w szkodach komunikacyjnych.
Zadaniem call center byłoby wyszukiwanie klientów, którzy w...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min. Windykacyjne, kredytowe...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z międzynarodowych pionierów i innowatorów z zakresu...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje. Nasi pracownicy to...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sa...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki doświadczonym menadżerom oraz...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o skomplikowanych strukturach...
|
Tandem 2000 Serwis Naprawa Komputerów Laptopów Netbooków Nawigacji GPS
Tandem 2000 zapewni Państwu pofesjonalną obsługę. Wieloletnie doświadczenie w branży IT oraz współpraca ze sprawdzonymi firmami gwarantują najwyższą jakość świadczonych usług. Celem naszej firmy jest stały rozwój, szybka oraz rzetelna obsługa a przede wszytskim zadowolenie klienta.
W...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, przygotowanie i wdrażanie pomocnych narzędzi i procesów w obszarze sprzedaży, obsługi klienta czy zarządzania Tymi działaniami kieruje Andrzej Zabawa -...
|
Liczba wyświetleń strony: 190 |