Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
10
minut
12 kwi 17:22
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
3
godziny
12 kwi 20:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
15
godzin
13 kwi 08:53
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy. Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem ...
16
godzin
13 kwi 09:59
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3-6 miesięcy
Termin wyboru...
|
Zlecę usługę Call Center.
Umawianie tylko leadów - branża doradcza.
Klient docelowy to firma - głównie spółki kapitałowe.
Mogę dać zakupioną przeze mnie bazę, ale jeżeli jest możliwość, baza może zostać przygotowana/zakupiona przez zewnętrzną firmę.
Termin skorzystania z oferty możliwy od...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie...
|
Zlecę usługę Call Center, sprzedaż ogłoszeń/reklam na ulotkach grupowych, cała Polska.
Telefoniczne pozyskiwanie Klienta z kilku regionów zbiorczych w Polsce (miasta lub powiaty).
Do pozyskania 20 firm z każdej lokalizacji miesięcznie.
Najlepiej własna baza firm.
Każda branża.
Rozliczenie na podstawie faktury...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań...
|
Zakres prac: usługi call center
Liczba kontaktów: 1 000
Średni czas rozmowy: około 30 sekund
Termin skorzystania z...
|
Zlecę usługi call center, sprzedaż miejsc w serwisie internetowym.
Klientami będą fachowcy dla domu i ogrodu, murarze, tynkarze, kominiarze.
Termin...
|
Poszukuję usług call center na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej.
Należy pozyskiwać Klientów i umawiać ich na spotkania.
Zasięg - cała Polska.
Klienci biznesowi.
Termin skorzystania z oferty możliwy od zaraz.
Proszę o...
|
Poszukujemy Call Center do realizacji projektu sprzedażowego opartego na funduszach unijnych.
Dzięki współpracy z licznymi podmiotami gospodarczymi mogliśmy stworzyć koncepcję działalności, która może pomóc zarówno lokalnym przedsiębiorcom, jak również firmom na terenie całego...
|
Zlecę umawianie spotkań na rozmowy handlowe z Klientami.
Firma zajmuje się nowatorskim projektem inwestycyjnym oraz kredytami dotowanymi z EU.
Teren umawianych spotkań na terenie Bydgoszczy i okolic.
Ilość spotkań to ok. 60...
|
Poszukuję Call Center do współpracy przy wprowadzaniu na rynek nowego internetowego mechanizmu B2B.
Unikalny produkt i wysokie stawki finansowe.
Produkt...
|
Poszukuję osoby/firmy do umawiania spotkań przedstawicielom handlowym.
Na początku teren województwa...
|
Poszukuję Call Center lub Outsourcing (ok. 15 osób) do projektu polegającego na pozyskiwaniu klientów na porządzenie wniosku o dofinansowanie.
TYLKO NA ZASADACH SUCCESS FEE
1. 40% brutto od opłaconej przez klienta zaliczki.
2. 1% od uzyskanego...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center naszej firmy. Call-Master...
|
EL-Technika
Asza firma zajmuje się profesjonalną instalacją następujących systemów:
- CCTV - telewizja przemysłowa
- SSWiN - systemy sygnalizacji włamania i napadu
- KD - kontrola dostępu
- systemy domofonowe
- systemy telekomunikacyjne
- SAP - systemy alarmu pożarowego
Na powyższe usługi posiadamy stosowne licencje oraz wieloletnie...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i...
|
V88 Security sp. z o.o.
Firma GRUPA EVRES oferuje usługi z zakresu:
-kompleksowe sprzątanie (EVRES Cleaning)
-ochrona mienia (V88 Security)
-szkolenia BHP i P.POŻ (EVRES BHP)
-windykacja, ubzepieczenia, finanse (EVRES Finance)
-wynajem pracowników (EVRES HR)
-call center
Oferujemy 80% ulgi we wpłatach na PFRON !!!
Działamy na terenie całego kraju.
Obsługujemy każdą...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od 2010 roku...
|
SHEINTER CONTACT
Sheïnter Contact oferuje profesjonale usługi telesprzedażowe.
Nasze dziedziny to: Sprzedaż, Telemarketing oraz Obsługa klienta.
DZIAŁAMY W BRAZYLII, PORTUGALII I POLSCE
Zapraszamy na naszą stronę...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność...
|
Perfektel Sp. z o.o.
Perfektel Sp. z o.o.
Prowadzimy profesjonalną obsługę klienta, telemarketing, telesprzedaż, kampanie wychodzące, infolinie i helpdesk. Współpracujemy między innymi z firmą Play – jednym z...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe,...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów instytucjonalnych stworzyliśmy ofertę abonamentową, w skład której...
|
CCTEL Sp. z o.o. Sp. k.
Firma CCTel Sp. z o. o. Sp. k. zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, Call center i działaniami outsourcingowymi. Nasza oferta obejmuje usługi wirtualnego biura, e-sekretariatu, księgowości, wsparcia IT. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Od 2002 roku obsługujemy...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki...
|
Akme-Izabela Olszewska
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój kierunek i misję działania.
Wspieramy współpracowników na wielu płaszczyznach, propo...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie sprzedaży oraz zadowolenia...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe,...
|
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Liczba wyświetleń strony: 214 |