Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Osoby prywatne i firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, poszukuję firmy / osoby, która umawiałaby spotkania naszym handlowcom.
Mamy dwa produkty:
Zarządzanie najmem: telefony do osób, które ogłaszają mieszkanie na...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nawiązanie współpracy w jak najszybszym terminie. do ustalenia szczegóły typu, po czyjej...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: wyraźne mówienie
Termin rozpoczęcia ...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Uzyskanie danych od klienta- NIP regon pesel dowód i adres wysyłki towaru. Adres mailowy do akceptacji umowy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Jesteśmy największym Bistro w Krakowie, poszukujemy dużych firm, z którymi zaczniemy współpracę cateringu obiadowego.
Termin...
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak...
|
Contact Solutions Sp.z o.o.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem. Indywidualne podejście do klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam sprostać osobistym...
|
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych o...
|
Lockus sp. z o. o.
Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta.
Realizujemy prace od 2007.
Firma świadczy usługi na obszarze takim jak cała Polska. Liczy się dla nas...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę i doświadczenia na rynka...
|
IT Personal
IT Personal oferuje usługi analizy i opracowania planów w dziedzinie wykorzystania istniejącej infrastruktury IT oraz jej modyfikacji w przyszłości. Posiadamy doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę umożliwiającą...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które polepszą w znaczący sposób działanie firmy....
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane przez nas...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania, dzięki którym...
|
Liczba wyświetleń strony: 1 |