Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
22 lut 12:26
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc. ...
1
minuta
22 lut 12:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie. Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż: motoryzacja, CFM, OZE, ubezpieczenia, finanse i bankowość, telekomunikacja, transport i spedycja , HoReCa. Znajdziesz u nas również wsparcie leadowe w temacie pomp ciepła! Generujemy leady w oparciu o ...
2
minuty
22 lut 12:27
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich propozycją. Nasi handlowcy pracują zdalnie, przedzwaniając rynek ...
Podoba mi się profesjonalne podejście -Polecam!
9
godzin
22 lut 22:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Komunikatywność
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Zlecimy sprzedaż usług B2B oraz obsługe klienta. Szukamy zespołu od 6 do 8 osób. Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą w to serdecznie zapraszam do...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: Pozyskiwanie leadów B2C, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: - pozyskiwanie leadów B2C zainteresowanych...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie jakościowych spotkań z klientami indywidualnymi a w szczególności...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Szukamy osób do wsparcia sprzedaży naszych usług na rynku polskim.
Zlecimy rekrutacje od 6 do 9 pracowników do...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i innych potrzebnych informacji dla naszych partnerów. Z uwagi na fakt, że zespół jest kilku osobowy wszystkie zadania i zlecenia...
|
Maksymilian Kieroński
Witam jestem osobą prywatną która ma doświadczenie w marketingu, pisaniu i redagowaniu tekstów, pracy w dużych portalach internetowych. Chciałbym to wykorzystać i zaoferować swoje usługi. Posiadam też duże doświadczenie jako copywriter. Mogę również...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych lub specjalizowanych cyfrowych. Nagrywanie rozmów...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady, szafki, komody, stoły oraz inne funkcjonalne...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego...
|
Martas
Rozpoczęliśmy działalność w 2018 roku. Nasza specjalność to przepisywanie tekstów, sprawdzanie tekstów,...
|
Poziom7
CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi "cloud-computing". Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną centralę o dowolną ilość stacjonarnych numerów...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w...
|
ISENSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług....
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż...
|
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center....
|
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie.
Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż:
motoryzacja, CFM, OZE,...
|
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich propozycją.
Nasi handlowcy pracują zdalnie, przedzwaniając rynek docelowy klienta...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Liczba wyświetleń strony: 4 |