Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na instalacje
Miejsce: - powiat oławski, Dolnośląskie
Rodzaj prac do wykonania: zaprojektowanie i wykonanie instalacji tryskaczowej
Powierzchnia działania: 140m2
Rodzaj tryskaczy: niemagazynowy wiszący
Uwagi do zamówienia: istniejąca instalacja została zdemontowana
Zakres zapytania dla pomieszczeń przebudowy akumulatorowni na biura:
- sporządzenie projektu wykonawczego instalacji tryskaczowej na podstawie przesłanej dokumentacji wraz z uzgodnieniami rzeczoznawcy ppoż,
- wykonanie instalacji tryskaczowej wg zaakceptowanego Projektu Wykonawczego,
- wykonanie wszelkich prób ciśnieniowych,
- uwaga nie należy wyceniać demontaży, ponieważ zostały już wykonane.
Termin wykonania prac: 08.02 - 12.02.2016r.
Zakres zapytania dla pomieszczeń serwerowni:
- sporządzenie projektu wykonawczego instalacji tryskaczowej na podstawie przesłanej dokumentacji wraz z uzgodnieniami rzeczoznawcy ppoż,
- wykonanie instalacji tryskaczowej wg zaakceptowanego Projektu Wykonawczego,
- wykonanie wszelkich prób ciśnieniowych.
Termin wykonania prac: 03.02 - 05.02.2016r.
Proszę o złożenie oferty cenowej przy poniższych warunkach:
-kaucja należytego wykonania kontraktu: z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10% wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób,
- 5% po odbiorze końcowym przez Inwestora realizowanego zakresu prac zgodnie z zawartą umową, oraz po usunięciu ewentualnych wad Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy,
- 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę; zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego,
- proszę o podanie warunków współpracy (forma i termin płatności).
Nr zapytania ofertowego:
783598