Dam zlecenie na renowację stacji paliw, Tarnów

2022-02-09
AM
Agnieszka M.
Tarnów, Małopolskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Tarnów, powiat Tarnów, Małopolskie
Zakres zlecenia: wykonanie kompleksowej modernizacji stacji paliw W zakres prac wchodzi: - wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych, instalacji wewnętrznych wod-kan, c.t, c.o oraz elektrycznych stacji paliw; - wykonanie prac wraz z materiałem z wyłączeniem materiałów, tj. drzwi, płytek ceramicznych, sufitów, blachy nierdzewnej,RG, białego montażu (tj. umywalek, baterii, misek ustępowych)grafik na szkle, głównego oświetlenia sali sprzedaży i zaplecza, wizualizacji, instalacji klimatyzacji i wentylacji, mebli i wyposażenia gastro; - w zakres prac wchodzi przygotowanie sprzedaży zastępczej (podpięcie kontenerów sprzedażowych i magazynowych); - wykonanie robót rozbiórkowych w pawilonie; - skucie i ułożenie płytek na Sali sprzedaży i zapleczu; - remont sali sprzedaży i zaplecza; - zakup oraz montaż kotła wraz z kompleksowymi instalacjami; - wykonanie nowych ścianek w całym pawilonie, uszczelnienie dachu oraz wykonanie przejść na dach koniecznych do montażu instalacji wentylacji oraz klimatyzacji; - wymiana drzwi wewnętrznych, montaż blachy nierdzewnej na korytarzu, wymiana rozdzielni głównej, wykonanie systemu SSP, wymiana WLZ, wykonanie przełącznika sieć –agregat i DPX, instalacji odgromowej, zakup oraz montaż kurtyny powietrznej; - przygotowanie pom. dla POZD (wylewka, pomalowane ściany, instalacji elektrycznej gniazdka i wyłączniki, przyłącza wod-kan pod umywalkę), malowanie elewacji, montaż podkonstrukcji pod agregaty; - przygotowania otworów pod montaż drzwi wewnętrznych wraz z ich montażem; - roboty przygotowawcze między innymi montaż i demontaż ogrodzenia oraz sprzątanie po robotach budowlanych. Dodatkowo zakres prac obejmuje: - wykonanie wzmocnienia sufitu według projektu wraz z materiałem; - wykonanie płyty fundamentowej pod altanę magazynową(według projektu); - malowanie stolarki okiennej; - demontaż starych urządzeń wraz z utylizacja (w tym dok. potwierdzający zgodne z przepisami odrębnymi utylizacje urządzeń); - koordynacja dostaw Inwestorskich; - drobne prace dodatkowe takie jak montaż półek w MOPwniku; - po stronie Podwykonawcy jest dostarczenie wycieraczki, grzejników, wpustów podłogowych, syfonów do umywalek, wężyków do baterii itp.; - po stronie Podwykonawcy jest również dostarczenie dokumentów z utylizacji jednostek zewnętrznych i wewnętrznych klimatyzacji, komór mroźniczych i innych materiałów jak również dostarczenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej; - po stronie Klienta dostawa ogrodzeń, toalet przenośnych, kontenera na gruz; Termin realizacji: od 14.03.2022r. do 14.04.2022r.
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
8
Identyfikator zapytania
7808487

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło