Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Maciej
Oferteo.pl
3
godziny
4 lut 15:44
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Działamy w branży od 2009 roku. Nasza specjalność to usługi call center, generowanie leadów, umawianie spotkań, na terenie Polska. ...
13
dni
18 lut 09:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskanie klientów na outsourcing IT i...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: CO: Usługi związane z marketingiem internetowym:głównie strony i sklepy internetowe.
JAK:
-Potrzebuje ciepłych klientów zainteresowanych stroną internetową...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: Mistery Shopper
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- Zleceniodawca jest podmiotem leczniczym świadczącym między innymi usługi w zakresie tłumacza...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii serwisowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: linia serwisowa...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Proszę o kontakt telefoniczny
Wyjaśnię Jake mamy możliwości oraz co trzeba wykonać, aby wszystko działało jak należy
Termin...
|
Tuenergia
Jesteśmy innowacyjną firmą nakierowaną na dobro klienta i jakość świadczonych usług. Jako broker usług fotowoltaicznych skupiamy oferty wielu sprawdzonych wykonawców instalacji PV, którzy gwarantują wieloletnie doświadczenie monterskie i bogate portfolio. Nasz model biznesowy zapewnia uczciwe podejście wobec każdego klienta, na skomplikowanym i ogromnie...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych....
|
KAFPOL
Wycinka drzew to najczęstsza usługa jaką mamy przyjemność świadczyć. Nasz ekipa oferuje również wycinkę i koszenie chaszczy, koszenie porośniętej trawy, łąk, rowów oraz nieużytków.Usługi oferowane są dla osób prywatnych jak również firm i instytucji. Ceny ustalane są indywidualnie dla każdego klienta w zależności od miejsca...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby...
|
Wirtualna Asystentka - success fee
ZOBACZ PREZENTACJE:
https://prezi.com/view/WUwCayQLVORsnT3wvAO6/
Wirtualna Asystentka to Twój indywidualny specjalista od działań online – i nie tylko! Z jednej strony wykonuje zlecone przez Ciebie zadania, z drugiej – podpowiada Ci, co i jak możesz zrobić,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż...
|
Działamy w branży od 2009 roku. Nasza specjalność to usługi call center, generowanie leadów, umawianie spotkań,...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów...
|
Liczba wyświetleń strony: 12 |