Zlecenie na sprzątanie, 2400m2, Wejherowo

2022-01-26
AD
Aldona D.
Wejherowo, Pomorskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Wejherowo, powiat wejherowski, Pomorskie
Zakres zlecenia: sprzątanie obiektu Częstotliwość: 2 razy w tygodniu rano Powierzchnia: 2400m2 (5 klatek + teren zewnętrzny) Zakres obowiązków: 1. Zamiatanie i mycie klatek schodowych oraz usuwanie reklam - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek - dni sprzątania). 2. Czyszczenie wycieraczek i mycie schodów przed wejściami do budynku oraz wycieraczek wewnątrz klatek schodowych – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych. 3. Czyszczenie poręczy i parapetów 1 raz w miesiącu. 4. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów klatek schodowych oraz korytarzy piwnicznych - 2 razy w roku. 5. Zamiatanie korytarzy piwnicznych i schodów do piwnic oraz ich mycie - 1 raz w miesiącu. 6. Mycie i czyszczenie drzwi wejściowych do budynku – 1 raz w miesiącu. 7. Sprzątanie wiaty śmietnikowej – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych. 8. Mycie okien na klatkach schodowych – 2 razy w roku (maj oraz grudzień). 9. Sprzątanie terenu wokół budynku, zamiatanie chodników, usuwanie nieczystości z trawników, rabat, krzewów, usuwanie reklam, itp. – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych. 10. Zamiatanie chodników – w dni sprzątania. 11. E okresie zimowym podczas opadów śniegu usuwanie śniegu, lodu i błota pośniegowego ze schodów wejściowych do klatek, z chodników od frontu budynku i dojść do altany śmietnikowej. 12. Posypywanie solą/piaskiem ciągów pieszych i schodów w stopniu zapobiegającym gołoledzi – materiał (sól/piasek, itp.) dostarcza Zamawiający. 13. Odśnieżanie wejść do klatek schodowych i chodników obywać się będzie nie później niż dwie godziny po opadzie. 14. Usuwanie trawy, chwastów, mchu, itp. przy krawężnikach, z chodników i opaski dookoła budynku oraz rabat – 2 razy w roku. 15. Koszenie trawników – 5 razy w roku. 16. Przycinanie krzewów – 2 razy w sezonie. 17. Odczytywanie liczników indywidualnych z.w. i c.w.u. - na 30 czerwca i 31 grudnia - (w terminie +/- 5 dni). 18. Dostarczanie mieszkańcom korespondencji od Administratora i Zarządu Wspólnoty. 19. Informowanie Administratora i Zarządu Wspólnoty o awariach na częściach wspólnych budynku. 20. Weryfikacja nieczystości gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach we wiacie śmietnikowej w dniu sprzątania wiaty oraz zgłoszenie do Zarządu i Administratora stwierdzonych nieprawidłowości. 21. Wymiana żarówek w lampach w częściach wspólnych nieruchomości – żarówki dostarcza Zamawiający. Termin: możliwy od zaraz
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
102
Identyfikator zapytania
7701769

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło