Usługa: Pozyskanie uczestników spotkań warsztatowych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, uczelnie, instytucje otoczenia biznesu
Wymagania dodatkowe: Zadanie polegałoby na pozyskanie uczestników warsztatów (online) odbywających się w terminie 24.01-.25.02
Szczegółowe terminy wasztatów:
24.01 w godz. 14.00-17.00
25.01 w godz. 16.00-19.00
26.01 w godz. 14.00-17.00
28.01 w godz. 14.00-17.00
Cykl II
31.01 w godz. 14.00-17.00
01.02 w godz. 14.00-17.00
02.02 w godz. 14.00-17.00
04.02 w godz. 12.00-15.00
Cykl III
18.02 w godz. 14.00-17.00
23.02 w godz. 14.00-17.00
24.02 w godz. 14.00-17.00
25.02 w godz. 14.00-17.00
12 warsztatów
zrekrutowanie minimum 32 osoby na warsztat - przedstawiciele podmiotów związanych z inteligentnymi specjalizacjami województwa mazowieckiego (podmioty jedynie z województwa mazowieckiego)
minimum 64% uczestników każdego warsztatu to przedsiębiorcy
na każdym z warsztatów podział na 4 grupy odpowiadające 4 inteligentnym specjalizacjom (mniej więcej po 8 osób na grupę)
posiadamy: bazę podmiotów, formularz rekurutacyjny i treści informacyjne, opis projektów, mail
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Przez ostatnie 10 lat zajmowałem się wdrażaniem do pracy nowych osób w kanale sprzedaży telefonicznej, zarówno w ruchu wychodzącym do klienta jak i przychodzącym dla jednego z największych operatorów komórkowych na rynku. Oprócz szkoleń adaptacyjnych moimi głównymi zadaniami była...
Sheinter Contact
Sheïnter Contact oferuje profesjonale usługi telesprzedażowe.
Nasze dziedziny to: Sprzedaż, Telemarketing oraz Obsługa klienta.
DZIAŁAMY W BRAZYLII, PORTUGALII I POLSCE
Zapraszamy na naszą...
Product System Design s.r.o.
Product System Design s.r.o.. „ludzie szukają informacji, porad i niezawodnym partnerem dla pomyślnej realizacji swoich planów biznesowych,” Jesteśmy rozwijającą się firmą, firmą która ma doświadczenie w regionach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska,...
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy...
InTouch Contact Center Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2011 roku. Nasza specjalność to outsourcing, Infolinia obsługowa i sprzedażowa...
Nico-consulting
Nasza firma powstała w 2018 r wyniku przekształcenia jej w konkretny profil świadczonych dla państwa usług.
W Zakresie naszych usług oferujemy pełną pomoc dla firm oraz klientów indywidualnych i usługi...
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby...
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia...
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i...