Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 744455

Generalny Wykonawca zleci wykonanie poszycia dachowego, ok. 700m2

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
a●●●●●● y●●●●●●●●
Tel:
gNh●●●●●●●●●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
6●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na krycie dachów

Miejsce:     - powiat zgierski, Łódzkie

Zakres prac: wykonanie poszycia dachu

Rodzaj obiektu: budynek przemysłowy

Rodzaj dachu: płaski

Powierzchnia dachu: ok. 700m2

Specyfikacja:
- położenie membrany dachowej Protan SE (grubość 1,6mm) - w ilości 742m2 (łączniki i narzędzia po stronie Wykonawcy),
- rozłożenie folii paroizolacyjnej PE w ilości 600m2,
- ułożenie klinów narożnikowy systemowy h=100mm - w ilości 105mb,
- ułożenie wełny mineralnej 20cm – w ilości 118m3,
- docieplenie attyk wełną mineralną grubości 10cm – w ilości 13.5m3,
- rozłożenie blachy trapezowej TR160x1.0 ocynkowana – w ilości 353m2 (łączniki i narzędzia po stronie Wykonawcy),
- rozłożenie blachy trapezowej TR160x0.88 ocynkowana – w ilości 250m2 (łączniki i narzędzia po stronie Wykonawcy).

Zlecenie od: Generalnego Wykonawcy

Zlecenie dla: kilku Firm

Wymagania:
- Wykonawca powinien dysponować schodnią,
- Podwykonawca powinien mieć po swojej stronie łączniki wyspecyfikowane przez producenta membrany dachowej,
- badania lekarskie odpowiednie do stanowiska pracy,
- szkolenia BHP dla prac szczególnie niebezpiecznych ważne 1 rok do stanowiska pracy zgodne z badaniami lekarskimi,
- odzież robocza ze znakiem CE – komplet bluza/kurtka + spodnie + buty S3 + kask ochronny (data ważności) – bez tego ubioru pracownicy nie będą dopuszczeni do pracy,
- wszyscy będą sprawdzani na portierni pod względem ubioru.

Wycena:
- usługa + łączniki + materiał pomocniczy,
- usługa + materiał podstawowy + łączniki + materiał pomocniczy.

Kaucja:
1. koszty budowy - 1%, wartości kontraktu,
2. kaucja należytego wykonania kontraktu - z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób;
- 5% po odbiorze końcowym przez Inwestora realizowanego zakresu prac zgodnie z zawartą umową, oraz po usunięciu ewentualnych wad Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy,
- 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki), a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy. Do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.

Termin rozpoczęcia prac: 18 listopada 2015r.

W sierpniu na podobne prace Klientka otrzymała oferty od:
- Łukasz Antczak Androdach,
- Usługi Dekarskie i Ogólnobudowlane Michał Łuszczyński,
- MARIMEX DACHYKOMPLEKSOWO,
- FRB Wiechdar,
- P.R.B. "DYMERSKI" Zbigniew Dymerski.

Nr zapytania ofertowego: 744455

 
Skontaktuj się z tym Klientem