Zapotrzebowanie na obsługę infolinii, Kraków

2021-12-01
GZ
Grzegorz Z.
Kraków, Małopolskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Kraków, powiat Kraków, Małopolskie
Usługa: obsługa infolinii Klient korzysta z usług call center: nie Klienci: osoby prywatne Wymagania dodatkowe: Poszukuje oferty na obsługę telefoniczną ruchu przychodzącego. Poniżej specyfikacja: - obsługa zgłoszeń awarii zainstalowanych urządzeń, - baza 1200 obecnych klientów, - funkcjonowanie infolinii w godzinach 7-21, 7 dni w tygodniu, - przyjęcie zgłoszenia wg. ustalonego formularza i przesłanie odpowiedzi mailem do zamawiającego, - czas trwania kampanii minimum 12 miesięcy. Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
23
Identyfikator zapytania
7353073

Podobne zlecenia

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło