Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
8
godzin
30 lis 08:03
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje, związki zawodowe, stowarzyszenia
Wymagania dodatkowe: chcemy dotrzeć do firm / organizacji / stowarzyszeń, które zatrudniają / zrzeszają minimum...
|
Usługa: Pozyskanie klientów zainteresowanych kredytem.
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Branże : Księgowi ; Lekarze ; Weterynarze ; Notariusze
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: · Minimum dwuletniego stażu na stanowisku handlowca.
· Znajomości branży marketingowej w zakresie działań naszej firmy.
· Samodzielności i inicjatywy w dobieraniu strategii...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: T
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: interesują mnie leady numerów klientów dla zainteresowanych montażem fotowoltaiki , pomp ciepła i piecy...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
- nowy kanał sprzedaży/dystrybucji bez żadnych dodatkowych opłat
- sprzedaż swoich produktów 24...
|
KCS
Komputerowe Centrum Serwisowe, jesteśmy młodą leczy dynamicznie rozwijającą się firmą z zakresu obsługi biurowej oraz informatycznej. Świadczymy swoje usługi w celu usprawnienia i pomocy w działalności innych firm. Zajmujemy się zarówno wspieraniem działu informatycznego (również outsourcing serwisu) jak i usług...
|
Alsinus SA
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety
- Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych.
- Dbamy o wizerunek w Internecie i pozycję w wyszukiwarkach
- Filmujemy, tworzymy animacje 2D/3D, efekty specjalne, zajmujemy się montażem i kompozycją.
- Projekty logo firmy, akcydensy,...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz masowych portfeli detalicznych. Posiadamy własne Call Centre oraz...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt...
|
Global Telemarketing
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi.
Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu, aby sprawnie mógł pokonywać...
|
Gbrothers
Usługi dla cudzoziemców, zakładanie spółek, usługi księgowe, kompleksowa obsługa firm, administracja, kadry, zarządzanie, rozliczenia podatkowe, doradztwo, event marketing, imprezy integracyjne,...
|
Media System Sp. z o.o.
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadc...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego oraz obsługa...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz...
|
FPHU SILMAR
Firma SILMAR należy do dostawców produktów i usług z zakresu telekomunikacji, informatyki, systemów dyspozytorskich ,monitoringu, telewizji przemysłowej i bezpieczeństwa, sygnalizacji, domofonów, usług telefoni IP oraz systemów niskonapięciowego oświetlenia liniowego, dekoracyjnego opartego o żarówki ksenonowe i diody LED.
Mamy nadzieję, że spectrum...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem rozwiązań dedykowanych z branży IT oraz prowadzeniem działań marketingowych. Nasze realizacje są...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od inny...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 7 |