Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
2
godziny
22 cze 19:24
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dla podmiotów wielu branż automatyzujemy call center w zakresie procesów; windykacji (robowindykator.pl) i obsługi klienta. Mam 12-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów call contact center. Obsługuję zlecenia z obszaru całej Polski. Realizuję usługi i doradztwo z pełnym zrozumieniem specyfiki działalności Zleceniodawców. ...
18
godzin
23 cze 12:00
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-17
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Znajomość branży oze, doświadczenie w umawianiu spotkań handlowych na pv pc itp
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: W chwili obecnej jesteśmy na etapie poszukiwania partnera, z którym chwielibyśmy nawiązać współpracę odnośnie pozyskiwania klientów biznesowych w zakresie zmiany...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: szkoły, przedszkola, domy kultury
Wymagania dodatkowe: oferta kierowana na całą...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Klient poszukuje Call Center na terenie całego...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- pozyskanie klientów,
- uzyskanie dokumentów,
- nawiążę współpracę z cc,
- kompletowanie dokumentów,
- rozliczenie za podpisaną umowę,
- stała współpraca,
- branża odszkodowania.
Termin...
|
Szukam Call Center, które nawiąże z nami współpracę w celu sprzedaży nowego produktu na rynku polskim.
Prosimy tylko o konkretne oferty zawierające -
- cenę od umówionego spotkania lub pozyskanie klienta,
- sposób działania,
- sposób raportowania,
- referencje.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie...
|
Zlecę profesjonalnej firmie CC wygenerowanie leadów i/lub umawianie spotkań z potencjalnymi klientami.
Branża - dotacje z UE.
Produkt - pożyczki unijne na rozwój.
Interesuje nas wyszukanie...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań
Specyfikacja:
- branża finansowa (kredyty, inwestycje, ubezpieczenia),
- klienci indywidualni z województwa mazowieckiego (Warszawa i okolice, choć możliwa współpraca w obrębie całej Polski),
- min. 4 spotkania dziennie,
- sposób rozliczenia - succes fee (płatność za efekt) lub w formie miesięcznej wypłaty...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:
- Klient poszukuje firmy call center, która świadczy usługi outsourcingu telesprzedaży,
- zlecenie dotyczy branży reklamowej.
Baza klientów: Legnica i miejscowości w...
|
Poszukuję Call Center do projektu mającego na celu pozyskanie klientów zainteresowanych dofinansowaniami z Unii Europejskiej.
Szukam firmy outsourcingowej na zasadach success fee 50% prowizja od sprzedaży.
Termin realizacji jak najszybszy od...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na konkretnego partnera.
Obsługa klientów odbywana jest...
|
INVEST point MARIUSZ JOSZ
Www.INVESTpoint.eu
Jeżeli zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę firmową, to już tylko krok dzieli Cię od poszerzenia horyzontów Twojego Przedsiębiorstwa !
Możemy zaoferować Państwa firmie:
- skuteczne wprowadzenie produktu lub usługi na rynek polski i zagraniczny,
- przejęcie realizacji zadań i funkcji...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane przez nas usługi obejmują szeroko pojęte pozyskanie...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media....
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT...
|
Dla podmiotów wielu branż automatyzujemy call center w zakresie procesów; windykacji (robowindykator.pl) i obsługi klienta.
Mam 12-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów call contact center....
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 243 |