Wspólnota Mieszkaniowa zleci obsługę techniczną części wspólnych, 63.000m2

2015-06-03
MG
Monika G.
Warszawa, Mazowieckie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Warszawa, powiat Warszawa, Mazowieckie
Zakres zlecenia: kompleksowa obsługa techniczna części wspólnych naszej Wspólnoty Powierzchnia całkowita Wspólnoty: 63.000m2 (2 budynki 15 - piętrowe - 11 klatek schodowych), w tym 3 poziomowy garaż o powierzchni 19.000m2 Wymagania: - całodobowy dyżur telefoniczny, - stały dyżur przez 2 osoby pięć razy w tygodniu 8 godzin w ciągu doby, - usuwanie awarii najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia. Instalacja elektryczna: - sprawdzanie na bieżąco stanu technicznego osprzętu elektrycznego, -wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu elektrycznego (wyłączniki, przyciski, gniazda, żarówki itp.), - uzupełnianie brakującego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - usuwanie usterek instalacji elektrycznej na częściach wspólnych nieruchomości, - usuwanie w lokalach usterek i awarii wynikających z przerw w dostawie energii oraz innych przyczyn nie leżących po stronie użytkownika lokalu, - zabezpieczanie skrzynek z urządzeniami elektrycznymi przed dostępem osób niepowołanych poprzez naprawę lub wymianę zamknięć skrzynek z urządzeniami elektrycznymi i zgłaszanie tego faktu administratorowi, - w przypadku wystąpienia awarii skuteczne zabezpieczenie przed porażeniem, pożarem oraz powiadomienie administratora, - w przypadku zaistnienia konieczności wyłączenia zasilania powiadomienie o tym fakcie administratora. Konserwacja ogólna: - naprawa lub wymiana samozamykaczy do 10 w miesiącu, - wymiana i naprawa uszkodzonych zamków, klamek, zawiasów itp. do 10 w miesiącu oraz cotygodniowa kontrola i korekta, - uzupełnianie tynków wewnętrznych o powierzchni’ do 1m2 w jednym miejscu, - malowanie powierzchni do 10m2 w jednym miejscu, - smarowanie zawiasów, zamków itp., - montaż tablic skrzynek itp. do 10 w miesiącu, - montaż płytek ceramicznych o powierzchni do 1m w jednym miejscu, - szklenie do 5m2 w miesiącu, - comiesięczne spisywanie liczników w lokalach ciepłej i zimnej wody, energii elektrycznej, energii cieplnej. Instalacja wodociągowa oraz tryskaczowa - usuwanie nieszczelności zaworów odcinających na poziomach i pionach do 10 w miesiącu, - uszczelnianie systemów dławicowych do 10szt. w miesiącu, - awaryjna wymiana odcinków rur o długości do 5mb w poziomach i pionach doraźne zabezpieczenie miejsc awarii, - wymiana dwuzłączek instalacyjnych (w trybach awaryjnych), - udrażnianie instalacji wodociągowej w odcinkach do 10mb, - uszczelnianie armatury (baterie, dolnopłuki, zawory czerpalne i przelotowe), - kontrola zestawów hydroforowych, - demontaż i montaż pomp do regeneracji. Instalacja kanalizacyjna i deszczowa: - wymiana szczeliwa w połączeniach z uwzględnieniem zastosowanej technologii do 10szt. w miesiącu. - likwidacja przecieków występujących w rurociągach i instalacji odwodnienia liniowego wraz z wymianą odcinków rur lub koryt do 1 mb w jednym miesiącu udrażnianie ww. instalacji w części stanowiącej nieruchomość wspólną, - udrażnianie kratek ściekowych w i wokół budynku, - udrażnianie instalacji kanalizacyjnej deszczowej, - uzupełnianie pokryw rewizji kanalizacyjnych oraz kratek w kratkach ściekowych instalacji sanitarnych i deszczowych, - udrażnianie wywiewek kanalizacyjnych, - konserwacja zaworów burzowych, - uzupełnianie brakujących lub uszkodzonych kratek (grilli) instalacji odwodnienia liniowego w garażach i wokół budynku do 10mb w miesiącu. - usuwanie przecieków na połączeniach kołnierzowych i gwintowanych oraz Śrubunkach (z wymianą szczeliwa), - usuwanie przecieków przy zaworach grzejnikowych, - awaryjna naprawa rurociągów łącznie z wymianą rur o długości do 5mb w miesiącu, - usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych, - likwidacja przecieków z odpowietrzników lokalnych, - usuwanie niedogrzań lokalnych powstałych w wyniku zapchania kryz, rur przy łącznych (gałązek) wraz z ich ewentualną wymianą zapowietrzeń instalacji i grzejników do 5szt. w miesiącu, - uzupełnianie wody w instalacji, - likwidacja lokalnych zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji. Instalacje detekcji gazów: - sprawdzanie i testowanie według wskazań producenta stanu technicznego osprzętu, - wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu, - sprawdzanie i naprawa uszkodzeń automatyki sterowniczej, - sprawdzanie piktogramów ostrzegawczych. Konserwacja bram garażowych i przeciwpożarowych: - sprawdzanie na bieżąco stanu technicznego osprzętu, - wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu: sprężyny, linki, rolki, bębny itp., - bieżąca konserwacja osprzętu czyszczenie i smarowanie. Instalacje wentylacyjne: - sprawdzanie na bieżąco stanu technicznego osprzętu wentylacyjnego, - wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu wentylacyjnego (wyłączniki, przyciski, wentylatory, kratki, paski itp.) do 20 szt. w miesiącu. Węzły cieplne: - 1. sprawdzanie na bieżąco stanu technicznego osprzętu i automatyki, - regulacja automatyki. Instalacje domofonowe i kontroli dostępu: - sprawdzanie na bieżąco stanu technicznego osprzętu, - wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu: unifony, klawiatury i centrale do 10szt. w miesiącu, - zapewnienie na czas naprawy osprzętu zastępczego, - programowanie central (przydzielanie lub odbieranie dostępu). Instalacje przeciwpożarowe: - przegląd instalacji i central (I raz w roku), - wymiana i naprawa uszkodzonego osprzętu: przyciski, centrale, szybki, - programowanie central. Przeglądy na częściach wspólnych: - przegląd roczny instalacji wentylacyjnej klatek schodowych i garaży (bez instalacji mieszkaniowych), - przegląd budowlany, roczny i pięcioletni (z wyłączeniem elektrycznego), - przegląd instalacji narażonych na niszczące działanie czynników oraz instalacji służących do ochrony środowiska półroczny, roczny i pięcioletni. Informacje dodatkowe: konieczna polisa do 1 mln zł Ofertę należy złożyć do dnia: 10.06.2015r. Planowany czas zawarcia umowy i obsługi nieruchomości: od 01.07.2015r.
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
631
Identyfikator zapytania
667581

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło