Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
1
dzień
9 sie 11:32
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Rozpoczęliśmy działalność w 2009 roku. Nasza specjalność to CALL CENTER, na terenie CAŁA POLSKA. ...
Pracuje w tej firmie już spory czas i jestem zadowolona, polecam - dogodne godziny pracy, ale również wynagrodzeni.
1
dzień
9 sie 11:34
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
3
dni
11 sie 12:41
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi. Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu, aby sprawnie mógł pokonywać stawiane przed nim wyzwania. Pamiętaj, że …”kto nie rozmawia ze swoimi klientami wkrótce nie ma nic do powiedzenia na rynku” - nasi ludzie, to ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Branża budowlana,...
|
Usługa: Leady sprzedażowe, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Dostarczamy gotowy skypt do rozmowy z Klientem.
Najchętniej zapłacimy za pozyskanie lida - czyli umówione...
|
Usługa: Fotowoltaika
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkać z...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku....
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku....
|
Poziom7
CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi "cloud-computing". Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną centralę o...
|
SHEINTER CONTACT
Sheïnter Contact oferuje profesjonale usługi telesprzedażowe.
Nasze dziedziny to: Sprzedaż, Telemarketing oraz Obsługa klienta.
DZIAŁAMY W BRAZYLII, PORTUGALII I POLSCE
Zapraszamy na...
|
Bold Trening Paweł Galaś
Przez ostatnie 10 lat zajmowałem się wdrażaniem do pracy nowych osób w kanale sprzedaży telefonicznej, zarówno w ruchu wychodzącym do klienta jak i przychodzącym dla jednego z największych operatorów komórkowych na rynku. Oprócz szkoleń...
|
Wirtualna Asystentka - success fee
ZOBACZ PREZENTACJE:
https://prezi.com/view/WUwCayQLVORsnT3wvAO6/
Wirtualna Asystentka to Twój indywidualny specjalista od działań online – i nie tylko! Z jednej strony wykonuje zlecone przez Ciebie zadania, z drugiej – podpowiada Ci, co i jak możesz zrobić, aby Twoja firma się...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
- nowy kanał...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla pracodawców i osób kierujących zespołami. Prowadzimy również szkolenia z...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz masowych...
|
Rozpoczęliśmy działalność w 2009 roku. Nasza specjalność to CALL CENTER, na terenie CAŁA POLSKA.
...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi.
Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu,...
|
Liczba wyświetleń strony: 28 |